Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Lähes 48v Loeb johtaa Montea. Neljät pohjat putkeen. Vie Fårdia kuin Irma konsanaan. Kova ukko on. Ratissa.
Naiset suksivat näköjään aseiden kanssa. Onko @Kajsna kokeillut ko lajia?
Rallista huolehtinut suurinpiirtein sukulais-Hirvonen.
Ampumahiihtoa en ole kokeillut, naapurikunnassa ois ollu mahdollista kokeilla. Tuntui sillo junnuna huijauslajilta!

Ei mulla kysy mitään sellasta

oletko varma

3085CC5C-C98E-4A20-B9FC-4CB3738F79EE.webp

3B7C0F79-F5C1-445A-A665-F730FAEBBBDA.webp

Onko @futhermucker illa kokemusta kotimaisesta GAS guitarworksista? Soittelin yksien osien perään, niin nyt oiskin sen sijaan koko kitaran tilaus aika lähellä. Ostelin yhden palakitaran hetki sitten, niin siitä sais ainakin laatumikit ja virityskoneiston, tai sitten kauppaa vaan tuon veks ja kaikki osat vaan mielen mukaan.
Ei oo kokemusta itellä, mut oon törmänny aiemmin joihinkin ko. tyypin vireoihin. Varmasti päteviä värkkejä 👌

Ei oo kokemusta itellä, mut oon törmänny aiemmin joihinkin ko. tyypin vireoihin. Varmasti päteviä värkkejä 👌
Jooh, hyvältä näyttää jälki ja netin syövereissäkin nävytään tykkäävän.

Olishan täällä Jykylässä Vuoren Sakukin, mutta en ihan hirveästi tykkää hänen tyylistään..

Mut katotaan, alustavaa hintaa vasta kyselin. Pitäs varmaan käydä Treella liikkeessä katteleen puita, jos naulaa tuon tilauksen.

Jotenkin voisin ennustaa tuosta Kiinan reissusta seuraavan ihmisten eriarvoistamista, toiset on karanteenissa ja toiset ei.
Ei varmasti voi mitenkään mennä putkeen sillä määrällä jengiä mitä sinne on menossa.

Back
Ylös Bottom