Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Sulossa oli kyllä pitoa.

Olin pienenä ihan Sulo fani, varmaan selittää mun nykyistä käytöstä kun aika usein pulassa ison suun ja epäkorrektin käytöksen takia, enkä kyllä oikein missään kuvia kumartele.

Kyllä Suti teki vaikutuksen suorasukaisuudellaan. Itse sanoi elämänsä ehtoopuolella, että kovasti ja määrätietoisesti teki töitä sen eteen ettei Suomi joutunut Ruotsin tielle ja piti tätä arvokkaimpana saavutuksenaan. Poliisina tiesi tietysti hyvin mitä kaikkea hämminkiä jo silloin Ruotsissa pinnan alla kupli.

nonni, nysse opeth putki loppu ja palasimma mööttiripään bariin: Hellraiser

kuntit! koska olette olulut viimeksi pilkkuun asti kapakassa?

Milä koin pilkun tänään! etellistä en muista

kuntit! koska olette olulut viimeksi pilkkuun asti kapakassa?

No muutama kuukausi sitten klo 2130. Paikkana Sankaritar.

Oikea pilkku koettu viime vuosituhannella. Paikkana joko Hesari tai Kalle. Ellei sitten se yksi reissu Hotelli Vantaalle ollut myöhemmin.

Sitähän olisi katsomaton jakso Peacekeeperiä palvelussa. Ja kaapissa ainekset opiskeluaikojen normijuomaan, kossuvihreeseen (tosi viina on virolaista ja limukaan ei ole ihan vihreää).

Sumo, pian. Eilen oli kyllä dramaattiset painit. Tiukka turnauksen loppu tulossa. 3 jeppeä tasoissa ja 3 päivää jäljellä. Viekö uusi grand champignon kolmannen turnauksen putkeen, ensi kertaa yli 100 vuoteen?

Minä olen ollut yhtesti NAISseurassakin!!!!!!!111 juhannus -20

en unohda sitä ikinä, elmäni kohokohtia!

Minä jouduin taas lähteä yksin kotiin, ulkonäkö ilmeisesti ei etelleenkään riitä
Mä oon valehdellu tuolle samalle muorille joskus 2017 olevani homo kun se yritti aivan väkisin uida liiveihin paikallisessa. Usko pois, noihin bileisiin et haluu.

Back
Ylös Bottom