Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Muistan kun joskus nuorenamiehenä oltiin Alastarolla hankkimassa motorsportrusketusta, silloinkin oli kalabaliikkia siitä notta pro-ryhmät pitäisi ajattee oamana kisanaan.

no olisiko sekään mielekästä, kun pro autot vaatii joka vedon jälkeen sen pari-kolme tuntia huolto ja jäähyttelyaikaa vetoje välissä että sinä aikana ei sitten tapahtuisi mtn

odottelu kun on jo muutenkin parasta paikanpäällä vaikka ei suunniteltuja taukoja olekkaan

Ei juma kun alkaa olemaan silmät sekaisin ja ajatus puuro (ei oo eversti aivastanut, vielä) mutta kun tolkuton määrä rivejä sekä numeroita jotka toistaa toisiaan.
Alkaa tulla ihan sokeaksi sille tekemiselle, en ymmärrä toimistoduunareita jotka pystyy tätä tekemään päivästä toiseen.

no olisiko sekään mielekästä, kun pro autot vaatii joka vedon jälkeen sen pari-kolme tuntia huolto ja jäähyttelyaikaa vetoje välissä että sinä aikana ei sitten tapahtuisi mtn
Tuon ongelman voisi ratkaista ehkä esim huomattavan suurella anniskelualueella.

Tuon ongelman voisi ratkaista ehkä esim huomattavan suurella anniskelualueella.

sitten meikäläinen ei olisi #läsnä

on ole vielä ollut yhdessäkään moottoritapahtumassa vaikutuksen alaisena, aina #täysinselvinpäin ja moottoriajoneuvvolla itsekkin, itseitselleni kuskina
onely alcohol ja rokkenroll kuuluu yhteen

Ihme juttu asentu taloushallinnon tietokanta ja kaik vähät systeemit mitä tarvitaan ihan asiallisesti ja ekalla yrittämällä. Ruksi seinään.
Älylaitteiden vaihdossa toi eri ohjelmien kanssa tusaaminen on niin vtun ärsyttävää, itsellä just talousH jutut tarvii jonkun lisenssinumeron mikä pitää kaivaa niiden aspalta jne.
Ei noihin nyt loppujen lopuksi kauaa mene mutta jotenkin se vain tuntuu aina yhtä vaikealta.
Mulla tää kone n.3 vuotta vanha ja toimii ihan ok, akku alkaa olemaan finaalissa mutta harvemmin sitä oikeasti tarvii reissussa ja pari tuntia kestoa riittää jos tarvii. Seuraavan koneen taidan kyllä hommata vähän kovemmalla raudalla, katsotaan ny jos tän vuoden pärjäisi tällä.

Oiskohan se tänään tehtävä jotain omaa ideologiaa vastaan ja ostettava koronatesti.
Minä olen nyt ihan sekaisin noista että pitääkö nyt olla vielä piikkiä sen päälle vai riittääkö pelkkä luomu jos haluis sen passin vihreelle?

Tilanne vaatii purtsumia

View: https://youtu.be/Tnc8uKJt-vs

1642596243694.webp

Minua ihan jännittää löytääkö tilaamani hangersit tuolta briteistä perille vai ei.
Jos löytää niin tilaan kyllä parit lisää, koska mun korvat on kuulemma rumat ilman koruja.🤷🏻‍♀️

Alan miehenä mun pitäisi myös kaivella jostain rakennusalan yhteistyöyritys joka toimii koko vetelä-suomen alueella.
Tahtoo vain olla näinä aikoina joutilaana sellaiset firmat joiden kanssa ei kannata tehdä yhteistyötä, yhdenkin projektin aloituspäivä viettää kohta vuosipäivää.

Takajarrujen pajotuks civikkiin, 47min. Päältäpäin niin ruoteiset murkulat ku ikinään voi olla, mut ilman vitun huutamista kevyesti avaten jokainen pultti. Ei tarvinnu edes CRC. En voi käsittää. Yleensä nyt ollu vähintään liukutapit hitsaantuneet kiinni.

Epäilen, että illan viikinki lottoon turha osallistua, kaikki tuuri on tältä päivää, ellei vuodelta, kulutettu.

on ole vielä ollut yhdessäkään moottoritapahtumassa vaikutuksen alaisena, aina #täysinselvinpäin ja moottoriajoneuvvolla itsekkin, itseitselleni kuskina
onely alcohol ja rokkenroll kuuluu yhteen

Viimeiset kaksi moottoriurheilutapahtumaa:

Ralli jossain perähikiällä. Juotiin kaljaa kaverin saunanterassilla ja katseltiin pöriseviä autoja.

F1. Kaljaa ja makkaraa tarjoiltiin suoraan istumapaikalle myyntitilan takaikkunasta.

Back
Ylös Bottom