Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ei muuta, kuin että minusta on ihanaa kuunnella kun miehet puhuvat lapsistaan :heart:

Minä yritän aina välttä noita, esimerkiksi kapakassa vaihdan pöytää, ettei vaan kukaan kysy mitään

onnekis sielä harvoin kesskustelu ajautuu tuolaiseen aiheeseen

sitten pitäisi joutua maitokauppaan

olisiko kuitenkin ohjelmassa ennen kauppaa maltillisesti #ajankuluksi #päämäärätöntä henkilöautolla?
en nyt parempaakaan tekemistä keksi, kapakkaankaan ei oikeen enää kannata lähteä on jo pilkku niin lähellä
tehdään se paska ulos vai miten ne amerikkalaiset sanovatkaan? #degröna

En oikeastaan viitannut keneenkään. Yleisemmin vain siihen, kun nämä lapsikeskustelut (täällä ja muuallakin) hyvin äkkiä liukuvat rahaan ja vapaa-aikaan, ja sinkut vs. perheelliset tai lapsettomat vs. lapselliset (ei infantiilit vaan he joilla on jälkeläisiä) vertailuun.
Nuo on turvallisia puheenaiheita. Se mikä lapsissa todella on se poitti on jotenkin pyhää. Ei sitä viitsi tämmöselle palstalle revitellä missä joku aina enemmän tai vähemmän läpällä kusee kaiken päälle. Kuka tykkää puhua miesten kanssa lapsista niin hommatkoon itse lapsia ja isämiehen juttukaveriksi.

Nuo on turvallisia puheenaiheita. Se mikä lapsissa todella on se poitti on jotenkin pyhää. Ei sitä viitsi tämmöselle palstalle revitellä missä joku aina enemmän tai vähemmän läpällä kusee kaiken päälle. Kuka tykkää puhua miesten kanssa lapsista niin hommatkoon itse lapsia ja isämiehen juttukaveriksi.
Mun mielestä täällä on kyllä ollut noista muksuhommistakin ihan asiallista puhetta, sitten kun aletaan niinkuin oikeasti puhumalla puhumaan tai kertomaan niin harvempi sitä asiaa lähtee läskiksi pistämään.

Lapset tuli tehtyä ihan tarkoituksenmukaisesti, vaikka se sellainen yhtenäinen perhe-elämä ei sitten pelannut. Enkä edes syytä, ihan saakelin mahdoton ihminenhän minä olen kanssaelää. Lapset on siltikin ne sellaiset pienet ihmeet jotka koen siunauksena, vaikka osaa eritoten tuo taapero olla uhmassaan aikamoinen työmaa. Juuri tuossa vanhin tyttäristä piirsi hahmoeditorilla hienoja tilannekuvia ja semmoisia, miten näkee isänsä. Kyllä siinä sai purra poskia ettei pahemman kerran roska tullut silmään. Ei onneksi ole vielä onnistunut näitä kahta pilaamaan.

Taitaa vain niin olla, että toimin kaikista parhaiten sellaisena välimallin kaverina. Viikonloppuiskänä lapsille, seksi- tai irtosuhteena naisille, hyvän päivän tuttuna kavereille. Pahaa pelkään että mulla on joku vakavasti allergisoiva karma. :unsure:

Lapset tuli tehtyä ihan tarkoituksenmukaisesti, vaikka se sellainen yhtenäinen perhe-elämä ei sitten pelannut. Enkä edes syytä, ihan saakelin mahdoton ihminenhän minä olen kanssaelää. Lapset on siltikin ne sellaiset pienet ihmeet jotka koen siunauksena, vaikka osaa eritoten tuo taapero olla uhmassaan aikamoinen työmaa. Juuri tuossa vanhin tyttäristä piirsi hahmoeditorilla hienoja tilannekuvia ja semmoisia, miten näkee isänsä. Kyllä siinä sai purra poskia ettei pahemman kerran roska tullut silmään. Ei onneksi ole vielä onnistunut näitä kahta pilaamaan.

Taitaa vain niin olla, että toimin kaikista parhaiten sellaisena välimallin kaverina. Viikonloppuiskänä lapsille, seksi- tai irtosuhteena naisille, hyvän päivän tuttuna kavereille. Pahaa pelkään että mulla on joku vakavasti allergisoiva karma. :unsure:
Vähän samaa, tosin toiselle olen 24/7 iskä. Toista näkee kerran pari vuoteen kun jo aikuinen.

Ei muuta, kuin että minusta on ihanaa kuunnella kun miehet puhuvat kaivinkoneistaan :heart:
Sano muuta.

Tästä tuli mieleen armeijatarina vol 4587.

Oli muistaakseni J-kaudella, kun samassa tuvassa oli eräs jääkäri Jarvansalo. Hän oli huomattavan kiinnostunut maansiirtokoneista yms, mutta käytännön kokemusta ei juuri ollut. Vähän sama tilanne siis kuin vokotilla naisten kanssa.
Eräänä iltana oli sitten taas joku aiheeseen liittyvä keskustelu menossa, niin omalla punkalla makoillut taistelijatoverimme nousi ylös ja huudahti: "PUHUKAA NYT SAATANA VÄLILLÄ VAIKKA NAISISTA TAI JOSTAIN MUUSTA KUIN KONEISTA JA VEHKEISTÄ!!"

Tämän jälkeen hän poistui tuvasta huomattavan ripeästi.

Todettiin Jarvansalon kanssa että taisi mennä tunteisiin.

Näin henkilöautoillessa & maitokaupassa useita NAISia joihin olisin voiut rrrakastua tulisesti

oli muuten naamarinkäyttö riistäytynyt taas pahasti hallinnassa, ei montaa kaltaistani ollut joka ei ujostele kulkea paljaana

Onko hyvät suhteet kipsaajiin? Käy pyytämässä, että tekevät sinulle oman yölastan. Ennen wanhaan terv.keskuksessakin sai tuommoisen, sitten siirtyivät valmiisiin lastoihin, jotka huonoja.
Toi sukkaviritelmä oli ihan toimiva tähän väliin. Täytyy miettiä parempia ratkaisuja tarvittaessa.
Hieno hiihtopäivä oli, vaikka vähän tuulikin. Pari ja puoli tuntia suksien päällä. Tuli ensimmäiset 0,5k kilometrejäkin täyteen näille lumille.
Oli ihan jees. Jalat väsyt eilisestä jalkatreenistä, mutta reilu 20km tuli hiihdettyä. Nousumetrejä 370. Huomenna 300 km täyteen, jos jaksan lähteä hiihtämään. Marraskuun alun jälkeen 228 km kävelyä, 230 km juoksua ja 289 km hiihtoa.

Itse kun tykkään tökkiä ihmisiä, yritän lapsikeskusteluissa aina muistaa mainita lasten teon olevan ylivoimaisesti itsekkäin teko planeettamme tuhoamiseksi ja elinympäristön kuormittamiseksi. 🍿

Nollasummapeliä, syntymättömän suomivauvan korvaajaksi kiintiöitetään afrikkalainen tai afganistanilainen partalapsi. Lutusia ovat nekin.

Back
Ylös Bottom