Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ennen wanhaan

Se olis pikku-ufon synttärit. Joko siitä 2 vuotta kun hänet revittiin perseestä niin sekin repes. Ens viikolla vasta varsinainen päivä, mutta köyhä suku käy viikolla töissä.

Ihme skidejä nämä kun juniori alle 2v puhuu selkeästi 4-5 sanan lauseita. Isosisko 5v sujuvasti lukee ja kirjottaa. Ja laskee yksinkertaiset laskut.

Kyllä se touhu siltä näyttää miten G sen sanoi.
Ekalla kerralla olin nukkumassa mutta tokalla kerralla jaksoin pysyä hereillä loppuun asti.

Selkeä virhe eilen kun viime hetkellä vaihdoinkin pitsan tilauksen siipiin. Ei hiilareita ja vähän jekkua biliksen seurailun ohessa aiheutti pienen jysärin.

anti-kiimapillerit-suklaa-74286-1.jpg

Gontsalla on kyllä kaunis mieli.

Ettekö työ oo ollu? On kyllä kauheimpia kokemuksia mitä voi olla. Tosin naisten oma vika, mitäs menivät maistamaan omenaa paratiisissa.

Revitään kuus tuntia. Ei tuu, saksilla niin isoksi että varmasti tulee. Murtuu häntäluut ja kaikki samalla. Huhhuh.

Ensimmäinen tuli leikkauksella. Se on siisti toimenpide. Suosittelen sitä. Paraneekin nopeemmin kun perserepisestä.

^^ Kohti tuota asteittain. En osta enää kampille muuta kuin kaljaa. Pitää vain lipitellä vanhat pois.

Lapsen saaminen on yksi meidän nisäkkäiden elämisen tarkoituksesta. (Muistin virkistykseksi nisäkkään elämisen tarkoitus: syö selviydy ja lisäänny) (Elmällä itsellään ei mitään tarkoitusta, elämisellä tuo)

Ja kyllähän tuo jälkikasvun saaminen on parasta mitä voi olla. Millään muulla ei ole merkitystä

MUTTA

Jälkikasvun tekeminen. Voi helvetti että on iljettävää, likasta, limasta, tulee hiki, kauhee vaiva.
Ja sen jälkikasvun synnyttäminen absurdia väkivalloin perseestä repimistä.

Onneksi olen osani tehnyt.

Vastaavia ruokia löytyy thaimaalaisista pakastekuutioista. Itse asiassa kana niissä korkealaatuisempi, enemmän ja koko homma ei ole vesitetty vaan riisi ja kana/kastike erikseen ja se kastike itse asiassa muistuttaa jotain alkuperäisen ruokalajin kastiketta.
Yks työkaveri osti reissussa pari tuommosta, lukasin ettei ollu yhtään ylimääräistä, pelkkiä oikeita raaka-aineita.

Back
Ylös Bottom