Alicia
VIP
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Niiden sopparit ei varmaan edes kiellä oman firman pyörittämistä sivussa, jos haluaa itekin vielä koodailla.
Me sovittiin ettet levitä... siis tätä matskua...
IS arvostelussa saanut 4 tähteä.Katoppas kehveliä, Mad Max 2 illalla televiisiosta. Etsin tuota hiljattain sen Fury Roadin katsomisen jälkeen. Tuohan pitäs melkein tuijotella. Snököäkin vaan tulis..
Luetaanko virka-ajalla huomattavan paljon Aku Ankkoja?Perhana. Olo on väsynyt mutta helvetin onnellinen. Kaiken vitullisen säätämisen ja härväämisen jälkeen olen sellaisessa työpaikassa jonka pitäisin mielelläni vaikka ihan eläkevirkana.
Ei vaan tehdään oikeita röitäLuetaanko virka-ajalla huomattavan paljon Aku Ankkoja?

Täällä samat, tai 84kg. Jännä juttu, että punttia ei vuoteen ja sitäkin ennen vuosi vaan satunnaista. Paino kyllä pysynyt about samana, luut varmaan kasvaneet.Mun 83kg kropassa on 15kg ylimääräistä eikä ole edes mikään vitsi.
Aika outoa kyllä nykymaailmassa mainostaa moista ratkaisua täydellisenä kotiteatterikajarina. Ja maksaakin rahaa. Ulos tommosen voisi laittaa kyllä.Onko ne nämätkin käytännössä tarkoitettu uppoasennettaviksi Kenejen master-sarjalaisten tyyliin? Ei noista ainakaan siedettävän näköisiä helpolla saa millään jalusta-asennuksella ja muoto viittaisi vähän siihen, että voisivat olla tarkoitettuja seinään upotettaviksi. Millä tietty omat akustiset etunsakin.
Nuohan näyttäs kaikki olevan Keneen verrattuna vähän eri filosofialla tehtyjäkin, kun noi kaikki kaipais subin kaveriksi siinä missä Kenet menee suurin osa yhtään isommista malleista 30 hertsin nurkille tai vähän allekin, mut vertauskin on vähän appelsiinit vs omenat, kun toinen on studiomonitori ja toinen kotiteatterikajari.
178 on mittaa, ja ihan on kuvakulmista nämä hommat kiinni.@Invisus on minua isomman näköinen mutta kevyempi. Taisi muistaakseni olla vielä pidempikin, ihme juttu miten eri muotoisia ihmisistä saa suunnilleen samalla painolla.
Mä olen 172/83, näytän lähinnä lihapullalta.@Invisus on minua isomman näköinen mutta kevyempi. Taisi muistaakseni olla vielä pidempikin, ihme juttu miten eri muotoisia ihmisistä saa suunnilleen samalla painolla.