Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Otin yhteyttä terveydenhuoltoon huomattavasti huonontuneen mielialan ja toimintakyvyn vuoksi. Täti kysyi, olenko itsetuhoinen. En ole. No sitten ei oikein voida tehdä mitään 🤷‍♀️

Neuromodulaatiohoitoihin on hirveä tunku, ja oikeastaan pitäisi tehdä ensin ne psykologiset testit (joihin olen jonottanut vuoden) joiden tuloksia neurologi odottaa.

Tulisi nyt edes se korona ja tappaisi.

Myönnän itse itselleni kolme kultamitalia sinnittelystä 🥇🥇🥇
Parrun ja suklaan puutetta.

Olen vilpittömän iloinen siitä.

Minä ainakin olen vain Rehellisesti kateellinen

ei nimitäin ole minkäänlaisia mahdollisuuksia muuhun kun kaljaan
mutta onneksi etes sitä on riittävästi ja sauna lämpiää

Ei kannata. Näistä ei tule kuin paha mieli. Taidan lopetella oman maisterikouluni taas. Kolmatta kertaa.

Käyn sen sitten myöhemmin. Kun ei tarvi tehdä täyttä työpäivää, eikä vahtia skidejä. Eikä reenailla.

Kädettömien eläkevirkoihin tarvitaan ylempi korkeakoulututkinto.

Pitäsköhän myöhemmin AMK:iin opettaan jotain softapaskaa..? Sitten, kun ei jaksa ite enää sykkiä.. Tarvittavat yökokemusvuodet täyttyvät tietty jo helpolla, mutta vähän varmaan sais olla vielä kannuksia oikeista hommista.

Tuon vois jättää oikeasti hautumaan. Niiden sopparit ei varmaan edes kiellä oman firman pyörittämistä sivussa, jos haluaa itekin vielä koodailla.

Maailman parantamiseen

ai niin, ei kaikki vietäkkään iltoja yksin

meinaa unohtua nämä tälläiset asiat tässä eristyneessä maalimassa missä ei otes iltakaljalle pääse! yksin kotiolot onely vaihtoehto

Katoppas kehveliä, Mad Max 2 illalla televiisiosta. Etsin tuota hiljattain sen Fury Roadin katsomisen jälkeen. Tuohan pitäs melkein tuijotella. Snököäkin vaan tulis..

Back
Ylös Bottom