Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Nelikymppisten jälkeen elämä ollut yhtä syöksyä kohti paskakasaa

on huomattu, tai ehkä se alkoi siinä 41vuoden iässä se loppujyrkkä

mikään ei ole paremmin kun nuorempana, en ymmärrä heitä jotka väittävät toisin

tämä johtosta, Minulla ei ole etes tavoitteena elää 60vuotiaaksi

on huomattu, tai ehkä se alkoi siinä 41vuoden iässä se loppujyrkkä

mikään ei ole paremmin kun nuorempana, en ymmärrä heitä jotka väittävät toisin

tämä johtosta, Minulla ei ole etes tavoitteena elää 60vuotiaaksi

En pakota ymmärtämään. Se aika kun paskoi housuun ja ruokaa laitettiin suuhun oli kohtuu kivaa aikaa. Ei vastuita, senkun nukkui miten halus ja paskoi.

Mutta sen jälkeenkin ollut kivaa ja päivä päivältä parempaa. Mitä vanhemmaksi tulee sen parempia päivät on. Joka päivä on viisaampi ja tekee jotain paremmin. Koko ajan hyvä fiilis.
Ja kun syntyi skidit, niin on kuin elämä alkais uudestaan. Voi elää lasten kautta, huikee fiilis kun näkee niiden oppivan ja kasvavan. Kun lapsi innostuu jostain yksinkertaisesta asiasta niin innostuu itsekin.

Varsinaista tavoitetta eliniällä ei ole, mutta olen nähnyt etiäisen että kuolen n.95 vuotiaana makkarin oven kynnykselle mustasukkaisen aviomiehen surmaamana.

on huomattu, tai ehkä se
Minulla kans kaikki muu jyrkästi alaspäin, paitti paino joka tasaisessa ylämäessä.

Screenshot_20220113-103213_Libra.jpg

2014-2022

Eventa vahvasti vuoden luontokuva tittelissä kiinni, vaikka mennään vasta tammikuuta. Mitään Kakelta pois ottamatta.
Mulla on watsapissa kaverini naapurin ottama kuva jäällä juoksevasta eläimestä jota hän epäili sudeksi.
Sillä otoksella ollaan melko varmasti kärkikahinoissa.

Kun alun kärvistelyn jaksoi, niin tää ketoosi on kyllä jumalattoman näppärä. Annoskoot on luonnollisesti merkittävästi pienemmät eikä nälkää varsinaisesti ole laisinkaan. Mutta katotaan nyt mitä tästä tulee, kyllä sitä kieltämättä odottelee niitä syklisen periodin hetkiä kun saa hitusen tankata. Adaptaatiota odotellessa.
Enemmän tää on sitä että tietää olevansa dieetillä. Heti ruoka mielessä vaikkei mitään oo tapahtunu.

Back
Ylös Bottom