Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tosin emmä lähtiskää. Kivaa hommaa. Oon tykänny. Hyvän rahan saa autotallissa naputtamisesta. Eikä ressaa. Ei motivaatiota urakehitykselle just nyt.
Sellainen tosin takaraivossa, että esimieheni kuuluu johtoryhmään. Johtoryhmäläisillä autot firman puolesta. Ja es mieheni tykkää urakehityksestä. Jos hän siitä etenis omalla urallaan, niin mulla pitäis olla erittäin hyvä kompetenssi nousta tilalle. Palkkaa tuskin hirmusesti lisää, mutta auto olis kiva. Miinuksena tulis tavoitteita ja tiimi resurssoitavaks ja kehitettäväks :(
Johtoryhmä kuulostas hyvältä. Erinomainen polku kohti eläkettä. Kannatan.

Ja kun ei stress, niin mikä jottei.

Toki koska olet nuori ja vetreä, niin voipi se ura siitä jatkua vielä myös ylemmäs.

Itse tarvis alkaa soitella esmiähelle ja kysellä vähän oppariihommia. Luvattu on aiheita, enää pitää kysellä että kai siitä maksetaan, kun eivät ole poiskaan päästäneet firmasta.

tuollastakaan ahnehtimista en ymmärrä

jos on rahaa ostaa omalla rahalla juuri semmosen auton kun haluaa, niin miksi lisätä vastuuta ja tyytyä semmoseen autoon minkä virma suostuu maksamaan?
Johtuu imisen loputtomasta halusta saada lisää.
Lisää rahaa, lisää autoja, lisää naisia, lisää sitä ja lisää tätä.
Koskaan ei olla siinä buddhalaisuuden tavoittelemassa pisteessä jossa ei enää tarvita lisää mitään.

Erotiq - ehkä.

erotq.png

Tosin emmä lähtiskää. Kivaa hommaa. Oon tykänny. Hyvän rahan saa autotallissa naputtamisesta. Eikä ressaa. Ei motivaatiota urakehitykselle just nyt.
Juttelin ite aamulla taas yhden rekrymanagerin kanssa. Ois vanha konserni, jossa olinkin jo, mutta eri firma. Veikkaan, ettei ruoho ole vihreämpää ainakaan tuon aidan toisella puolella, mutta täytyy ny CV laittaa ja ehkä kuitenkin kuulostella sen verran, että minkälaista hommaa ois tyrkyllä ja millä liksalla.

Veikkaan, ettei ruoho ole vihreämpää ainakaan tuon aidan toisella puolella

Ruoho on vihreämpää aidan toisella puolella, johtuu siitä että siellä on enemmän paskaa.

Mutta lähestulkoon aina vaihtamalla paranee. Ja vaihtamalla oppii mistä ite tykkää.
Ite alotin suurissa toteutusprojekteissa. 9 vuotta niitä. Sit vaihdoin konsultiks. Ei tuntunu mun jutulta ja vaihdoin takaisin suuriin toteutusprojekteihin, mutta se olikin hirveetä paskaa ja elämäntilanteelle epäsopiva. Hyppäsin takaisin konsulttimaailmaan ja tämä tuntuu omalta jutulta. Ja sopii elämäntilanteeseen.

Johtuu imisen loputtomasta halusta saada lisää.
Lisää rahaa, lisää autoja, lisää naisia, lisää sitä ja lisää tätä.
Koskaan ei olla siinä buddhalaisuuden tavoittelemassa pisteessä jossa ei enää tarvita lisää mitään.

en Minä ainakaan tarvisi ku NAISen, kaikki muut ojjo

toimisko tämä Suden facebookdeittinkissä?

ssik.webp

Mutta lähestulkoon aina vaihtamalla paranee. Ja vaihtamalla oppii mistä ite tykkää.
Jälkimmäisestä ehdottomasti samaa mieltä, mutta ekan suhteen sanoisin kyllä ennemmin niin, että vaihtaminen on kompromissi. Jotain saa, jotain häviää ja pitäs osata puntaroida, onko enemmän plussan puolella vai ei. Koska jotain paskaahan on joka hommassa. Ja etukäteen kun ei kaikkea voi tietää kunnolla, niin vaihtaminen on aina myös jonkin asteinen riski.

Onneks alavalinta on ollut sellainen, että hommia tuntuu piisaavan, että jos tulis harhalaukaus, niin tokko työttömäksi pitäs jäädä.

Jumalauta mikä aamu taas. Tekisi mieli lähteä tästä maasta pysyvästi.
Samat fiilikset ja mietinnässä mitä sitä keksis jos oikeasti lähtisi muille maille = Espanja tietysti. Hitto kun ei tullut aikoinaan opiskeltua sellaista et voisi etänä kaiken työn tehdä. Nykyisen duunin pelkästään etänä hoitaminen mahdotonta kun joutuu aina silloin tällöin livenä käydä tsekkaamassa tuotannon puolella. Olisiko ideoita arvon raadilla?

Mulla oli joskus chatissa sellainen nimimerkki kuin allyouneed, vaikka ei ollut mitään kuvia missään niin pelkästään tekstillä riitti naista.

Vokotin juttua mietin ja mitäs jos lähtiskin siltä kannalta että laittas tinneriin sun muihin että voi ottaa taidekuvia naisista ja kaipaa siihen naista?
Jokainen mimmi haluaa olla oman elämänsä supermalli niin siinä ois jutun juurta ja vois pyytää kuvia nakempana ja tavatessa lähtisi ihan luonnostaan vaatteet päältä!

Vokotin juttua mietin ja mitäs jos lähtiskin siltä kannalta että laittas tinneriin sun muihin että voi ottaa taidekuvia naisista ja kaipaa siihen naista?
Jokainen mimmi haluaa olla oman elämänsä supermalli niin siinä ois jutun juurta ja vois pyytää kuvia nakempana ja tavatessa lähtisi ihan luonnostaan vaatteet päältä!
Näen jo mielessäni uutiset "valokuvaajan esiintynyt mies ahdisteli kuvattavaksi huijattuja naisia"

joo, ei nykymaalimassa mitään uskalla tehdä ettei saa syytettä

Back
Ylös Bottom