Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Taitaa olla kyse ihan siitä että on eri mittayksikköjärjestelmät.
Ja kaliberit on lähtöisin eri puolilta palloa.
Eikö se ole tosiaan niin, että jalkamaailmassa kehitetyt kaliberit ilmoitetaan tuumat+kehittäjä. Pelkkä luodin halkaisijahan ei riitä vaan pitää tietää myös patruunapesän koko tyyliin 22LR vs. 22Mag. Loogisessa maailmassa patruunan koko ilmoitetaan järkevästi milleinä halkaisija x hylsyn pituus. Esim: 308 Winchester vs. 7.62 x 51 mm

Päivähän alkoikin aika hyvin. Kutsuivat takaisin töihin vaikka odotin sen tapahtuvan vasta muutaman kuukauden päästä. Ehkä tämä vuosi ei olekaan ihan niin köyhä. 🥽⚗️💰

Toki ei oo kyllä nälkäiset punttimimmitkään enää kuin ennen.

olen vähän tullut semmoseen valitettavaan tosiasiaan, että nykyään netissä onely seuranhaku tapahtuu tinnerissä

ei ole kivaa! koska: sieltä ei mitään saa

kyllä ennenvanhaan, etes 10v sitten, asiat oli paljon paremmin!

olen vähän tullut semmoseen valitettavaan tosiasiaan, että nykyään netissä onely seuranhaku tapahtuu tinnerissä

Työkaverien kanssa laitettiin aikoinaan -94? Reginaan ilmoitus tytöille et nyt olis kolme karjua vapaana, KIRJEITÄ tuli vallan perkaleesti. Yksi kaiffareista kävi treffeilläkin sen johdosta. Itse taas aloin seurustelemaan yhden vosun kanssa jonka kanssa naimisissa edelleen.

Facen deitistä tämä viimeisinki, jonka kanssa kolmannet treffit sovittuna.

Ja tinneriin verrattuna vasedeitin hyä puoli, ei näytä tutuille...

Facen deitistä

sielä oletettavasti sama ongelma kun tinnerissä: ei kyvyt riitä kaupallisen profiilin luontiin

&pitäisi haalia kavereiksi kaikki semmoset joilta haluaisi piilotella

heh, kyllä on tehty liittyminen mukana tulevat modeemit kertakäyttöön. Liittymäntarjoaja vaihtunut välissä ja välillä menty takuuajankin yli, mutta kuluttajassuojalakiin ja oletettuun käyttöikään vedoten saanut uutta. Nyt menossa neljäs modeemi vaihtoon ja ei tarvi edes kinailla, kun on takuuta.

Asiakaspalvelussa meni sanoon ukkeli, että yleensä kestää pari vuotta. Tämä kesti vain 1,5 vuotta. Hienoa kerskakulutusta.:)

Vika siis ilmenee niin, että alkaa pätkiä nettiä jossain kohtaa. Kiva istua Teams, kun purkki huutelee resettiä. Pari-kolme sattoo, niin sais kunnollisen, mutta kun ei näistä tarvi itse maksaa, niin ei jaksa ostaa omalla rahalla.

Mulla on koeajan viimeinen työpäivä tänään. Huomisesta lähtien irtisanomisaika 1kk.

Soitin eilen pomolle ja kysyin onko sanottavaa voin vielä irtisanoa ilman varo-aikaa. Sano että elä. On ollu enemmän kuin tyytyväinen ja muutkin ollu tyytyväisiä. Ei saa irtisanoa.
Toivottavasti lunastaa väittämänsä kompensaation muodossa.

Tosin emmä lähtiskää. Kivaa hommaa. Oon tykänny. Hyvän rahan saa autotallissa naputtamisesta. Eikä ressaa. Ei motivaatiota urakehitykselle just nyt.
Sellainen tosin takaraivossa, että esimieheni kuuluu johtoryhmään. Johtoryhmäläisillä autot firman puolesta. Ja es mieheni tykkää urakehityksestä. Jos hän siitä etenis omalla urallaan, niin mulla pitäis olla erittäin hyvä kompetenssi nousta tilalle. Palkkaa tuskin hirmusesti lisää, mutta auto olis kiva. Miinuksena tulis tavoitteita ja tiimi resurssoitavaks ja kehitettäväks :(

Palkkaa tuskin hirmusesti lisää, mutta auto olis kiva. Miinuksena tulis tavoitteita ja tiimi resurssoitavaks ja kehitettäväks :(

tuollastakaan ahnehtimista en ymmärrä

jos on rahaa ostaa omalla rahalla juuri semmosen auton kun haluaa, niin miksi lisätä vastuuta ja tyytyä semmoseen autoon minkä virma suostuu maksamaan?

Mulla ei ole motivaatiota nyt mihinkään, eilen ja toissapäivänä sain raivopäisen työinnostuksen ja hoidin käsittämättömän määrän aateekoolla naputeltavaa ja olin yhteydessä sidosryhmiin. Viimeisellä en tarkoita neitoa joka on sidottuna patteriin.
Nyt kyllä vois olla motivaatiota pilluhommiin, nainen vain puuttuu käsittelyetäisyydeltä.

Back
Ylös Bottom