Muistaakseni siihen vaadittiin omat ja vieruskavereiden osumat. Sotiminen on tiimityötä nimittäin.Mitähän osumia siihen p-magneettiin aikoinaan vaadittiin.
Ei mitään muistikuvia.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Muistaakseni siihen vaadittiin omat ja vieruskavereiden osumat. Sotiminen on tiimityötä nimittäin.Mitähän osumia siihen p-magneettiin aikoinaan vaadittiin.
Ei mitään muistikuvia.
Tuohan on sitä tasoa mihin jokaisen pitäisi Jääkäriprikaatissa pystyä. Etelän vässykät sitten erikseen@Kuparikatto
50 metristä punapisteellä, en pitäisi suoritusta ihan maagisena.
Eikö tuo ole se sama taulu johon ammutaan 150m etäisyydeltäkin?
@Kuparikatto muistanee.
![]()
Lapin jääkäripataljoonan komentaja näki uransa ehkä parhaan ampumasuorituksen – ”Herra everstiluutnantti, jääkäri Kaurasen taulu”
Jääkäripataljoonan komentaja korostaa, että loistavia suorituksia oli tiistaina muitakin.www.is.fi
Mutta ei missään nimessä huono suoritus.
Kyllä ne jossain täällä vielä on. Saatana oli guuglettamalla löytänyt mun jalat.Hei, mää en ole vielä nähnyt!
Ei saa kettuilla.22mm on jo panssarintorjuntakaliberi, joten aika hankala voi olla.
Se on siis pienoispistooli.
Vaatisi ampumaseuran jäsenyyden ja 2v harrastusta alle josta dokumentit.
ei Minulle mitkä tahansa internetin hupakoiden kuvat kelpaa, joku raja
Kunhan se rinnakainen maailma löytyy niin pakkaan itsekin laukut.Jumalauta mikä aamu taas. Tekisi mieli lähteä tästä maasta pysyvästi.
Yksi potilas tuli nyt sen 40min etuajassa, pääsi sisään ennen kuin ehti istumaan ja odottamaan. Kun joku toinen tuli sitten aivan liikaa myöhässä.Ohjeessa oli, että ilmoittaudu vähintään 20 min ennen varattua aikaa.
Ilmoittauduin 35 min ennen varattua aikaa ja nyt on tylsää. Toivottavasti lääkäri on ajoissa!
Tuumaa... eli 5.5 mm.Ei saa kettuilla.
0.22
Mitä tahansa @eventa kirjoittaakin, tulee mieleen perse. Ja värähtelee heti.
Mun piti perään laittaa että minkä ihmeen takia on esim. 9mm ja sitten 0.22"?Tuumaa... eli 5.5 mm.![]()
Taitaa olla kyse ihan siitä että on eri mittayksikköjärjestelmät.Mun piti perään laittaa että minkä ihmeen takia on esim. 9mm ja sitten 0.22"?
Jotenkin jäänyt mystiseksi kaikki noi patruuna-asiat, se nyt ehkä kiinnostaa eniten että rynkkyyn tungetaan 7,62x39.
Täällä on keskitytty Blitzkrieg mit dem Fleischgewehr viime aikoina.Etelän vässykät sitten erikseen![]()