Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mää luulen, että jäsen @zilli78 pystyy auttamaan.no on tämäkin poikaMiehen elämää, kun etes internetissä ei näe tissiä tai persettä!
Mää luulen, että jäsen @zilli78 pystyy auttamaan.
Suomalaisen yleisön hirvein tapa, taputus musiikin tahdissa. Väärässä tahdissa.
onneksi Minä en ole ikinä niin juovuksissa että kehtaisin
#ainakannattaaheittäytyä #vaikkaselvinpäin #minäen #kaurismäki
Ihme nirsoilija.mitä onko zillillä Jennin erroottisia kuvia tietokoneella?
ei Minulle mitkä tahansa internetin hupakoiden kuvat kelpaa, joku raja
Ihme nirsoilija.
Sinnekö ne nyt meni?mitä onko zillillä Jennin erroottisia kuvia tietokoneella?
Siksi koska vaikka niin luullaan niin keskiverto pakkislainen ei välttämättä ole mikään adonis, ainakaan sen varsinaisessa merkityksessä.Miksi miehet ei laita eroottisia kuvia?
No haista sinä nyt kukkanen. Sinä et oo tuommosta muotoa nähnykkää.
Minä en, kaikki sun sulot mennyt ohi!Ihan sama. Laittakaa silti. Koen oikeudekseni vaatia tätä, koska olen tarpeeksi monta kertaa tissivakoani täällä esitellyt.
Olen tuo muoto.No haista sinä nyt kukkanen. Sinä et oo tuommosta muotoa nähnykkää.
Autot vastustaa edelleen. Kolopallossa tosiaan maalattiin puskuri ja munapää X ajoi heti kiiltäväksi vedettyyn pjärsiiseen. No sitä fiksataan kuukauen päästä.
Tänä aamuna possu teki lakon. Ekalla startilla hörähti sekunnin ja sitten pyöritti ihan villinä mutta ei yrittänykkään käyntiin. Ei mitään.
Soitto maanajalle. Iltapäivällä pääsi töistä niin hinuri oli paikalla, ihme ja kumma silloin se hörähti käyntiin. No sinne meni katottavaksi ja pari tuntia myöhemmin pihaan lipui laina-autoksi 530exd bemari, järkyttävän kokonen laiva. Ja kitkat alla. Ilmankos meni ihan mihin sattuu rampeilla ja liikenneympyröissä, ihan ihme paikoissa lipsutteli. Hyi.
No joo et oo.Olen tuo muoto.
Totuus autojen eroista selviää toki parhaiten samalla rengastuksella.![]()

Perturbatoria kuunnellut koskaan? Kappaleet järkevän mittaisia, ei tarvitse massiivista huumepsykoosia kuuntelua varten.
Ja kappaleissa vähän tapahtuukin jotain.
View: https://youtu.be/4JEcgyVSlmw
View: https://youtu.be/e8btkMNZ7NM
Tohtorilla on bodydysmorfia.No haista sinä nyt kukkanen. Sinä et oo tuommosta muotoa nähnykkää.