Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Yks tindermuija oli kyllä oikeesti pelottava...
Hehee, en pää yli mielikuvasta Rommelista valloittamassa pohjoistinderiä. 😁
3213e677ace702c95f2cb65978224f9cd3ac73a4r1-500-684v2_00.jpg

Nyt jos ois irtomania tai edes lähellä niin olisin kiinnostunut.
Puuhaisin ihan ilman lupia kämpän sisään, kirjaimellisen miesluolan.
Tällä perällä taannoin, ennenku se ulkomaisille myyminen lopetettiin, Senaatti myi mahtavan miesluolan. Myyntiehdoissa oli, että pitää hommata sähköliittymä, ku oli pv:n verkossa, mutta toisaalta siellä oli varavoimakoneet valmiina, niin mihinpä sitä liittymää, löpöä vain lisää.

Yllättäen korkeimman tarjouksen teki itäinen "matkailuyritys"...

Hämmentävää ajatuksenjuoksua. Ennemmin ikuinen kuminkäyttö ja varovaisuus, kuin hetkellinen kipu..
Vaikka komplikaatioiden todennäköisyys vajaa kaks prosenttia, jos riskinä on krooninen hermosärky kiveksiin loppuiäksi, niin... Ennemmin kumi.

Sitäpaitti, ny taas näin sinkkuna, kumia pitää kuitenki käyttää, pöpöjen takia.

Mietin jo viime viikolla että pitäs myydä kaikki osakkeet pois, olin taas oikeassa mutta jälkiviisas on hyvä olla.
Tosin mulla on pieni kutina että tää kuukausi ainakin lasketellaan alaspäin, hitaasti ehkä mutta tuskin noustaan.
Viime vuosi oli niin hyvä että nyt ollaan varmaan odottavalla kannalla mihin kuluttajat on menossa, ainakin itsellä nyt sellainen ettei oikein osaa sanoa että onko ne ostohousut jalassa vai no.

Mietin jo viime viikolla että pitäs myydä kaikki osakkeet pois, olin taas oikeassa mutta jälkiviisas on hyvä olla.
Tosin mulla on pieni kutina että tää kuukausi ainakin lasketellaan alaspäin, hitaasti ehkä mutta tuskin noustaan.
Viime vuosi oli niin hyvä että nyt ollaan varmaan odottavalla kannalla mihin kuluttajat on menossa, ainakin itsellä nyt sellainen ettei oikein osaa sanoa että onko ne ostohousut jalassa vai no.
Eiköhän se keskuspankki jatka rahan ulostamista.

Eiköhän se keskuspankki jatka rahan ulostamista.
Ei se ole niin yksioikoista, vaikka tunkisi rahaa markkinoille niin se on kuitenkin oman aikansa ottavaa.
Ihmismieli on vaan kummallinen ja ainakin itse pelkään että inflaatio karkaa käsistä, nyt loppuvuonna oli jotain aivan ennenkuulumatonta inflaatiota koko 2000-luvulla
Tähän kun laitetaan vielä joku musta joutsen kuten korona niin hiphei, mieluummin olisin itse pitänyt rahat käteisenä mutta just ton inflaation takia ajatuksena että sijoitettuna ne pitää ainakin sen verran.
E: jos osaisin ja en tiedä onko? pidemmän ajan shorttauksia niin tekisin alkukesään lääkeyhtiöille, tää koronapiikitysinto jos ja kun nyt loppuu niin osakkeet droppaa vaikka kassat on täynnä.

Saabismi on sairaus tunnetusti, tästä päätellen tarttuva, tai liittyy johonkin geenivirheeseen.
Joo, jos en ois ensin halunnut nelivetoa ja sitten pannut itseäni hyötyajoneuvoluokkaan, niin varmaan ajasin saapilla etelleen.

Back
Ylös Bottom