fård, vag, vag, mersu, vag, siisti sivikki, vag, mersu
Fiat,Mazda,VW,Mazda,MB,MB,BMW
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
fård, vag, vag, mersu, vag, siisti sivikki, vag, mersu
96, 99, 900, 9000, 93, 95?Saab, Saab, Saab, Saab, Audi, VW
doownek vaikuttaa kyllä mieheltä jolla on jossain vaiheessa ollut opel kadettToyota, opel, opel, honda, toyota, honda, volvo, volvo, opel, peugeot, audi, audi.
Varmaan jotain muutakin ollut.
Itseasiassa ei ole edes ollut, ne on jostain syystä olleet aina yllättävän hinnakkaita kun puhutaan A-C malleista. Välillä oli lainassa D malli joka eka sellainen laatikon muotoinen, sellaisen kun saisi nyt niin vähän tulisi tippaa hepin päähän mutta varmasti hinnoissaan ne vähät mitä jäljellä.doownek vaikuttaa kyllä mieheltä jolla on jossain vaiheessa ollut opel kadett
Mä jouduin itte ostamaan yo-lahjarahoilla sen vanhan Kadettin. Ei tullu isiliisinkiä siihenkää. Yhyyy.Niin, minun isiliisinkit oli silloin jo niitä 20 vuotta vanhoja mazdoja, jotka savutti niin paljon että mp poliisi valitteli kirvelevää nenäänsä.
e: niin ja sitten toinen isiliisinki oli se silloin taas 20v vanha ooppeli, jonka joku ohjainyksikkö saatto hajota koska vaan ja auto stoppas siihen. Hanskalokerossa aina varayksikkö ja sitten kun sen ruuvas tienpielessä paikalleen niin matka jatkui taas ennalta määrittämättömän ajan
Oliko Laardimallin eli E-malli?Mä jouduin itte ostamaan yo-lahjarahoilla sen vanhan Kadettin. Ei tullu isiliisinkiä siihenkää. Yhyyy.
On tää.Pk-seutu on kuin karkkikauppa mitä irtoseksiin ja tinderöintiin tulee.
Siis isoilta pojilta kuultu.
Kai se semmonen oli. Minä tunnen sen paremmin nimellä munaooppeli.Oliko Laardimallin eli E-malli?
Kai se semmonen oli. Minä tunnen sen paremmin nimellä munaooppeli.