Deleted member 43228
Joko D on laittanut siis sen yhden akan kiertoon? Mennyt ohi tämä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Lähti jo tovi sitten.Joko D on laittanut siis sen yhden akan kiertoon? Mennyt ohi tämä.
Minä elin vielä siinä harhassa että tuli takaisin..Lähti jo tovi sitten.
Hirvee bensalenkkari. Minulla 5 omissa nimissä, plus pari isiliisinkiä nuorempana.elmäni aikana 8 henkilöautoa
Lähti jo tovi sitten.
Mäkin elin siinä kuvitelmassa, että tuli takasin. Vai joko se oli jo joku uus..Minä elin vielä siinä harhassa että tuli takaisin..
Aaasia kunnossa.Lähti jo tovi sitten.
Meni ja tuli.Joko D on laittanut siis sen yhden akan kiertoon? Mennyt ohi tämä.
Melkeestä ei pijetä.Lähti jo tovi sitten.
Kun oliski ollut jotain isiliisinkejä. Katselin just kateellisena, kun joku 18v ajeli aika uudella bemarilla ja itellä on tuo hikinen vanha fård.pari isiliisinkiä nuorempana.
Itseasiassa viime vkl. se joi mun ainoan saunaoluen, katsoi vähänaikaa jääkaapissa crispei ja kysyi että eikö oo oikeasti sellaista missä on alkoholia?Aaasia kunnossa.
Aika justiina oli, kun vieläkään ei mies uskalla ostaa saunaolutta.
No höh.ja ääsjokinenkaan ei halunnu panna, kun olin liian hiljanen, juotiin vaan ulosteet
Niin, minun isiliisinkit oli silloin jo niitä 20 vuotta vanhoja mazdoja, jotka savutti niin paljon että mp poliisi valitteli kirvelevää nenäänsä.Kun oliski ollut jotain isiliisinkejä. Katselin just kateellisena, kun joku 18v ajeli aika uudella bemarilla ja itellä on tuo hikinen vanha fård.
bensalenkkari
bmw, opel, opel, bmw, bmw, fård, fårdfård, vag, vag, mersu, vag, siisti sivikki, vag, mersu
Saab, Saab, Saab, Saab, Audi, VWbmw, opel, opel, bmw, bmw, fård, fård
Lähde Pattayalle.#paikkaunnalla vaan niin kranttuja akkoja, ettei kelpaa