Eli ihan perus.Meillä on omat tilit. En mä kuitenkaan jemmaa rahaa itselleni. Alussa löin säästöt taloon ja nykyään perhe syö kaiken mitä hankin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eli ihan perus.Meillä on omat tilit. En mä kuitenkaan jemmaa rahaa itselleni. Alussa löin säästöt taloon ja nykyään perhe syö kaiken mitä hankin.
Oisko sielläki ollu valuva ikkuna, kiila keikahtanu...
Perus menoa joo. Se pieni ero yhteisten ja "yhteisten" rahojen välillä lienee tuossa tilijärjestelyssä. Jotkut kaverit perusti rakkauspäissään yhteisen palkkatilin ja sitä ovat katuneet.Eli ihan perus.![]()
Vanha kunnon ski to fuck! Se aina nostaa päätään kun tarpoo tuolla loskassa tai seisoo liikennevaloissa suola-auton takana ja kuuntelee kun konepellille ropisee.Se aika kaamoksesta, että tekis mieli suksia v*ttuun.
On tämä suomi vaan kyl hieno maa.
Riittää kun on pimeää ja pakkasta. Pikanttina lisämausteena vuoden vakuutusmaksut ja muut vuosittaiset kuluerät jonossa odottamassa ja ysivitonenkin maksoi vain 1.92/litra. Onneksi lämmitysöljy tulee ostettua syksyllä, muuten saattais olla jo vaaran paikka. Nii ja hamppilääkäri totesi et ois paikan alla tuloillaan uusi reikä. Tämä operaatio oli jo pakko siirtää ens kuuhun.Vanha kunnon ski to fuck! Se aina nostaa päätään kun tarpoo tuolla loskassa tai seisoo liikennevaloissa suola-auton takana ja kuuntelee kun konepellille ropisee.
Kyllä se aina toukokuussa on helpottanu, eli ei ois pitkästi.Stemppiä jäsen R.
Itsehän oon noin puoli vuotta "unohtanu" mennä passikuviin ku millon on nukkunu tai syöny huonosti, turvottanu tai vituttanu muuten vaan.Karmea passikuva. Näytän väsyneeltä keski-ikäiseltä täti-ihmiseltä![]()
Nose.Oisko sielläki ollu valuva ikkuna, kiila keikahtanu...
Epäilen, ettei oo tehtaalta peräisin.![]()
Sama. Kevät on ihan kamalaa selviytymistä. Syksy ja talvi on kaikken parasta aikaa itelle.Erilaisia olemme ihmiset. Toukokuun paikkeilla harkitsen lähinnä junan alle heittäytymistä tai leuanvetotankoon hirttäytymistä.
Voisit laittaa tämän sun ajokorttikuvan tännekin näytille.Mun ajokorttikuvassa on 18-vuotiaana kasvatettu lenitaairisto-afro. Oli se karmee hiuskypärä, vielä luonnonkiharat. Sittemmin olen tullut järkiini.
Semmoinen herkku pitää jotenkin ansaita.Voisit laittaa tämän sun ajokorttikuvan tännekin näytille.
Sepä, mutta tuloksiakin tulee ihan eri tavalla kuin muilla niukisteluilla. Jahka vaan jaksaa sen alkuvaiheen rämpyillä niin hyvä tulee. Alkanut tuo vatsaseutu eritoten olemaan vähän vittumainen niin josko nipistelis sitä pois ja bulkkailis vähän maltillisemmin syksyllä.Ketoosin alku on aina yhtä vittuperkelettä. Joka kerta.