Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Toihan on alkottomuuden kannalta nerokasta käydä kaupassa ennen ysiä, ei tuu houkutuksia 😂

Laatikollinen omareita

mutta äärinmäisen epäterveellistä!

kyllä pari kolme jopa viisi keskiolutta tekee ruummille ja miele:lle parempaa, kun lisäainepullat
keskiolut ku satarosenttista luonnotuotetta, ei mitään keinotekoista lisättyä

nimim. lipastin "varmuudenvuoksi" maitokaupasta tuotetta: 6x0,33/4,7% sandelssia, tottakai

mutta äärinmäisen epäterveellistä!

kyllä pari kolme jopa viisi keskiolutta tekee ruummille ja miele:lle parempaa, kun lisäainepullat
keskiolut ku satarosenttista luonnotuotetta, ei mitään keinotekoista lisättyä

nimim. lipastin "varmuudenvuoksi" maitokaupasta tuotetta: 6x0,33/4,7% sandelssia, tottakai
Siinä taustamusiikkia kun vuodenvaihdetta viettää nauttien.

View: https://youtu.be/tjlTNa1urIU

Puolasta tuli vähän asennusolutta kun eteisessä odottaa liimapuulevyä, on tekemistä viikonlopuksi.

Kun kerran leikkiin lähdetty niin kyllä selkäranka vielä ainakin tän päivän pitää, nainen huolehtii että jatkossakin.
Tosin jos mieli tekee niin tietäähän sen mitä silloin tapahtuu.

nainen huolehtii että jatkossakin.

miksi NAISoletettu ei annan teikäläisen nauttia elämästä

sinulla kuitenkin käytössä täysin lailliset päihteet, onely

Minä en ainakaan sekaantuisi pitkällä tikullakaan oletettuun joka ei hyväksyisi Minun kohtuullisia keskiolutnautintoja
joku raja se Minullakin ON! @Predatori

miksi NAISoletettu ei annan teikäläisen nauttia elämästä

sinulla kuitenkin käytössä täysin lailliset päihteet, onely
Ei se ole kieltänyt eikä mitään sanonut edes asiasta, ainoastaan sen että ei itse käytä.
Pitkään jo muhinut päässä aiemmin ajatus että vois olla vaikka pysyvämmin ilman, nyt oli vaan ihan hyvä sauma siihen niin katotaan ny.
Pakko kyllä myöntää että ajoittain tehnyt jonninverran mieli, aamulla kun menin kaupassa limpsaa hakemaan niin meinas väkisin olla olut hyllyn välissä vanhasta muistista.

osaako matimaatikko @eventa ratkaista tuon kaavakkeen?
Vastaus on likimain sama kuin elämän tarkoitus.

224461876.webp

Tosta UROS jutusta, luin että oli tosiaan saanut höynäytettyä jonkun ostamaan firmaa.
Tarkoittaa suomeksi sitä että tyyppi lähtee istumaan, tuollaisesta kusetuksesta ei selviä ees ehtoollisella.

Paukkuloita ei ole. Pitäskö ostaa. Kiivääriin ostin, milloinhan pääsee testaan uutta tukkia.

Armeijassa sain/jouduin laittamaan kilon penoa teräspalkin ympärille räjähtävä tulilanka+ aikatulilanka. Hyvin katkeasi teräs, ei mitään heikkoa. Samoiten jumppakuution kun laitettiin telamiinan alle, lähti multa liikkeelle. Putkiraivain myös jysäytti pikkukivet liikkeelle.

Vahvin mitä oon päässyt siellä käsittelemään on harjoituskranaatin nalli.
Oliskin päässyt posauttelemaan asioita ja opettelemaan niitä niin olisi ollut mielenkiintoista.

Back
Ylös Bottom