Ajoivat myös mersulla maailman ympäri.Kummelissa oli aikoinaan tuon näköisiä hahmoja.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ajoivat myös mersulla maailman ympäri.Kummelissa oli aikoinaan tuon näköisiä hahmoja.
Vaihdoin alaa ja uudessa työpaikassa luottamusmies esitteli ittensä ja kertoi kuinka tämä firma yrittää sitten kusettaa sua joka asiassa. Joten periaatteesta en liittynyt liittoon, enkä sen jälkeenkään. Tämä tosin hieman näkyy siinä, ettei nykyisen työpaikan luottis juurikaan puhu minun kanssa.Sanotaan vaikka niin, että ylihuomisesta alkaen en kuulu ammattiliittoon
Luottamusmiehet puhuu kovia mutta sitten kun pitäis jostain oikeasti neuvotella työnantaja laittaa kielikuvalliset sormensa luottarin sieraimiin ja taluttaa pitkin neukkaria. Tämä on minun kokemus ainakin PAMin ja parin muun liiton edustajista. Kuohittuja kovaäänisiä tolloja työnantajan taskussa.Vaihdoin alaa ja uudessa työpaikassa luottamusmies esitteli ittensä ja kertoi kuinka tämä firma yrittää sitten kusettaa sua joka asiassa. Joten periaatteesta en liittynyt liittoon, enkä sen jälkeenkään. Tämä tosin hieman näkyy siinä, ettei nykyisen työpaikan luottis juurikaan puhu minun kanssa.
En käsitä miksi mua tuijotetaan kun täällä ihnisasutuksen keskellä hiipparoin.
Mulla viitisen sataaVuodessa menee arviolta 300-400 euroa jäsenmaksuihin.
Oon ite just vaihtamassa firmaan, jossa neuvotellaan käsittääkseni lähitulevaisuudessa paikallinen soppariVaihdoin alaa ja uudessa työpaikassa luottamusmies esitteli ittensä ja kertoi kuinka tämä firma yrittää sitten kusettaa sua joka asiassa. Joten periaatteesta en liittynyt liittoon, enkä sen jälkeenkään. Tämä tosin hieman näkyy siinä, ettei nykyisen työpaikan luottis juurikaan puhu minun kanssa.
Mulla seinällä 1,4x1,4m ultra deep field, se sai pari naarmua muutossa ja jos hienompi kuva tulee niin voisi ehkä päivittääSe on kyllä mielenkiintoinen se Webbi. Toivottavasti saadaan upeita kuvia katseltavaksi ja kenties lisää kysymyksiä joihin ei ole vastauksia.
Sehän ei ole mikään ongelma, varsinkin jos moottori on OM606.Ajoivat myös mersulla maailman ympäri.
Eihän se ole linnuntietä kuin 42,000km muistaakseni. Vai 48,000km. Yhden pysähdyksen taktiikalla.Sehän ei ole mikään ongelma, varsinkin jos moottori on OM606.
Kaljan?vuoden vaihdetta hyvässä seurassa.
Sama paikka kuin minun toistaiseksi ainoalla leimalla.Ai että saa olla kyllä tyytyväinen. Naisen kanssa käytiin hakattavana, itselle hitusen herkkään paikkaan pientä symbolia. Toistakymmentä vuotta on sitten viime leimasta, sattui tekijä olemaan studiolla ja tuli siinä muistelemaan rintakehän leimoja.
katso liitettä 237575
Sekin on +20 vuotta vanha ja on varmaan sen näköinenkin. Joskus käynyt mielessä, että voisi sitä uusia ja siistiä mutta loppujen lopuksi sitä katselee vain mies niin eipä niin väliksi. niskassa.....sitä katselee vain mies
Onhan ne PAM:illa saanu sentään jotain aika mielenkiintoisia virityksiä sovituksi. Työntekijän kannalta kaikki kotiin päin, kun palkka ois ilman lisiä jo suunnilleen sietämättömän surkea, mutta onhan joku rafla-alan JP-päivä -kuvio ja miten niiden arvo lasketaan sellainen himmeli, ettei mitään rotia. Pakosta keksitty jossain liiton saunassa kunnon hönössä :DTämä on minun kokemus ainakin PAMin ja parin muun liiton edustajista. Kuohittuja kovaäänisiä tolloja työnantajan taskussa.
Baconin kuvissa on aina ollut kivaa brutaaliutta ja herkkyyttä.
Marraskuu on venähtänyt pitkiksi.
mikäs on anaalyysi näistä