Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Puhutaanko livemusasta vai hyvästä särösoundista?
Alkoiko nyt perinteinen TES systeemi murtua rutinalla?
Älääs ny, on siinäkin jotakin hienoa, joskus. Enimmäkseen paskaa kyllä. Varsinkin kun sitä yritetään nykypäivänä väkisin kopioida jollain podfarmillaBläkkismiesten suosima midvoittoinen ja bassoton sirkkelisoundi on minusta kyllä järjestään ihan hirveä.
Minulla on samanlaiset suunnitelmat, saman rahan voisi laittaa vaikka eläkesäästöihin.Sanotaan vaikka niin, että ylihuomisesta alkaen en kuulu ammattiliittoon
Olen muuten ollut Keitele Forestilla ja Timberillä töissä. Voi sitä juoppojen sahurien määrää. Yksi oli täyttänyt suolakurkkupurkkiin kirkasta viinaa ja sitä hörppi tupakkipaikalla, sammui sitten rimanpurkupaikalle ja huomattiin kun liukuhihnalle kertyi sikin sokin hirveä läjä jumiin ja ukko vetää unia.Alkoiko nyt perinteinen TES systeemi murtua rutinalla?
Mitä mieltä olette, onko jo perinteinen keskusjohtoinen "sopimis" malli aikansa elänyt ja jos on niin johtaako se liittojen maalaamiin kauhukuviin orjalaumaa muistuttavasta työntekijäjoukosta?
Itse toivon että olisi eräällä tavalla sen ajan loppu, niin paljon esimerkkejä että työntekijäpuoli ei ole kunnioittanut sopimuksen työrauhaa kuten nyt parhaillaan AKT satamissa tukilakolla.
Siihen että palkat ja työehdot dramaattisesti heikkenee en usko, varmasti tulee muutoksia erilaisiin sairaus ja loma-ajan juttuihin mutta tälläisenä aikana hyville työntekijöille löytyy aina paremmat ehdot tarjoava paikka, sitten ne vähän vähemmillä lahjoilla olevat joutuvat tyytymään hieman huonompaa liksaan ja ehtoihin.
Omalta kohdalta tuskin tulisi muutoksia, nämä on ihan hyvät systeemit ja minusta kohtuullisen reilut, lisäksi on lain mukaisia juttuja jotka jokatapauksessa on ja pysyy. Yksi asia mitä en kyllä kaipaa on työajanlyhennys, se on jokseenkin perusteeton etu ja saa lähteä.
Ennole kuulunut +15 vuoteen, enkä ole ihan heti liittymässä.Sanotaan vaikka niin, että ylihuomisesta alkaen en kuulu ammattiliittoon
Se ongelma liitoissa on että tälläisten murheenkryynien ulos saaminen saattaa olla työn ja tuskan takana, pahimmillaan saa kunnon sodan aikaan ja vaikka kuinka kaikki tietäisi mikä on homman nimi niin ei anneta periksi. Periaatteen vuoksi.Olen muuten ollut Keitele Forestilla ja Timberillä töissä. Voi sitä juoppojen sahurien määrää. Yksi oli täyttänyt suolakurkkupurkkiin kirkasta viinaa ja sitä hörppi tupakkipaikalla, sammui sitten rimanpurkupaikalle ja huomattiin kun liukuhihnalle kertyi sikin sokin hirveä läjä jumiin ja ukko vetää unia.
Näitähän se James Webbi menee kattelemaan. Ir teleskooppi juuri siksi, että kaukaisten kohteiden valo punasiirtynyt ir alueelle.Tai miltä näyttää miljoona vuotta sitten matkaan lähtenyt valonsäde jostain kaukaisesta tähdestä miljoonan vuoden kuluttua kun se osuu maahan? Onko se vielä optisella spektrillä vai onko aika-avaruuden jatkuva laajentuminen venyttänyt sen tuona aikana jo radioaalloksi.
Kahvia vaatii.
Se on kyllä mielenkiintoinen se Webbi. Toivottavasti saadaan upeita kuvia katseltavaksi ja kenties lisää kysymyksiä joihin ei ole vastauksia.Näitähän se James Webbi menee kattelemaan. Ir teleskooppi juuri siksi, että kaukaisten kohteiden valo punasiirtynyt ir alueelle.
Tämä lienee ainakin aika varmaa.kenties lisää kysymyksiä joihin ei ole vastauksia
Sun kauniita silmiä ihaillaan?En käsitä miksi mua tuijotetaan kun täällä ihnisasutuksen keskellä hiipparoin.