Tähti kohti Oulua.
ei Minua kaivata sinne, kunhan kiusaa #ajankuluksi
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tähti kohti Oulua.
On, ihan kohtuullista.Dumlemunkkeja Rismassa. Onko joku täällä jo testannut?
Höpäjät. Kaikki saa, mutta Komeat Uroot ensin.ei Minua kaivata sinne, kunhan kiusaa #ajankuluksi
Varaat silikoniliukkaria mukaan ja pyydät Fantaa olemaan vaan helläMinä pelkään kaikkea mikä sattuu, sydämmeni pohjasta
tarkennetaan, kaikkea mikä saattaa sattua
Varaat silikoniliukkaria mukaan ja pyydät Fantaa olemaan vaan hellä![]()
No entäs Pipopään?menisin yksin, koska:
NAISoletettu jonka Miesmakuun sisältyy haakmannen niklas
en halua olla missään tekemisissä!
Ja mukaan laukullinen silittämättömiä vaatteita, "aloita vaikka näistä".jos jonkun kottaraisen saisi #paikkakunnalle vokoteltua niin varaisisin tuon yösijaksi
katso liitettä 237544
Possua kermaisella pekonisipulikastikkeella
Kuulostaa hyvälle.
Ammattilaisella oon rungot käyttäny puhalluksessa ja maalauksessa, tietääkseni epoksimaaleja käyttävät nuihin.Ajattelin että useamman Toyotan omistajana asia olisi hyvinkin tuttu.
Mutta joo, on tässä tullut selväksi että keväällä joutuu vähän puhaltamaan hehe.
Kun ei ole itsellä vehkeitä siihen(kään), suunniteltava jonkunlainen toteutus. Ja maali olis kai hyvä laittaa melko het perään.
Pahempiin oon käyttäny ensin puhalluksessa vain, sitte hitsailujen jälkeen kevyt puhallus ja maali.Jos viet puhalluspaikkaan niin ne vetää sen maalin samantien, varmaankin osaa kertoa mikä ois paras tai sitten viet oman maalin.
Rungon osalta tuo on itselläkin suunnitelmissa. Se on vielä vähän auki tuleeko märkämaali vai jauhe.Ammattilaisella oon rungot käyttäny puhalluksessa ja maalauksessa, tietääkseni epoksimaaleja käyttävät nuihin.