Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mutta tosiaan meilläkin oli tota päänsärkyä kaikilla eli aika oireen mukainen, myyräkuume jos ois niin huomaisit kun kusta ei ois tullut pariin päivään.
EI siinä myyräkuumeessa kaikilla kusen tulo lakkaa, mutta kuten itse sanot tuota tuota päänsärkyä ollu teilläkin ja luultavasti kyseessä on vaan joku tavallisempi lunssavirus, joka nyt sattuu vaan vähän kovemman taudin pistämään. Nää päänsärytkin, mulla on muutenkin, jos ei päivittäin niin viikottain aika kovia päänsärkyjä ollut muksusta asti ja voi olla ihan kuumeen provosoimaa olematta silti mitään ihmeempää.

EI siinä myyräkuumeessa kaikilla kusen tulo lakkaa, mutta kuten itse sanot tuota tuota päänsärkyä ollu teilläkin ja luultavasti kyseessä on vaan joku tavallisempi lunssavirus, joka nyt sattuu vaan vähän kovemman taudin pistämään. Nää päänsärytkin, mulla on muutenkin, jos ei päivittäin niin viikottain aika kovia päänsärkyjä ollut muksusta asti ja voi olla ihan kuumeen provosoimaa olematta silti mitään ihmeempää.
Mulla oli toi myyräkuume tai silloin lääkäri ainakin sanoi että kaikki sopii siihen niin hyvin, varsinaista vasta-aine testiä ei tehty mutta muuten verenkuvaa myöten sopi.
Itsellä oli toi kusemisvaikeus kun munuaisiin ottaa, ei varmaan tosiaan kaikilla mutta mitä pahempi niin sitä enempi jos oikein käsittänyt.
Toinen mikä aika selkeä merkki niin potilas osaa sanoa melkein kellonajan milloin alkanut tuntea ittesä kipeäksi, näin oli myös itsellä.

Yhtenä vuonna kiersi flunssa jossa yhdellä sun toisella tuli alaselkä kipeäksi (munuaiset?), ei tästä varmaan mitään sen kummempaa ollut missään mutta töissä kun kiersi kaikki niin kaikilla sama juttu.

Mulla oli toi myyräkuume tai silloin lääkäri ainakin sanoi että kaikki sopii siihen niin hyvin, varsinaista vasta-aine testiä ei tehty mutta muuten verenkuvaa myöten sopi.
Itsellä oli toi kusemisvaikeus kun munuaisiin ottaa, ei varmaan tosiaan kaikilla mutta mitä pahempi niin sitä enempi jos oikein käsittänyt.
Toinen mikä aika selkeä merkki niin potilas osaa sanoa melkein kellonajan milloin alkanut tuntea ittesä kipeäksi, näin oli myös itsellä.
Joo, kyllä se verikokeista ja kusinäytteestä on arvattavissa aika hyvin. Siinä on myös osalle kehittyvä näköhäiriöongelma, mikä on hyvinkin taudin paljastava, mutta tulee vissiin kai jollekin kolmasosalle tms.. Itelle se tuli vaan mieleen kun on tässä takka lämmitelly ja puita varastosta hakenu, ja tuossa pihalla vipeltelee ainakin hiiriä niin teoriassa mahdollisuus tautiin olisi.

Ootas kun koronaosaston tyypit lukee tuon, rokotteet ja vastustuskyky jne. :LOL:
Antaa niiden lukea.

2041544695-efffac623e2229ac91f9964b1660eb0f.jpg

Antaa niiden lukea.

2041544695-efffac623e2229ac91f9964b1660eb0f.jpg
Ei sen enempää sotketa tätä ketjua mutta vielä mainitsen että naiselle tuli ihan merkittävä haitta piikeistä, eli ei ihan huuhaata ne haitat mutta en kyllä ite usko tohon immuunikatoon tai moneen muuhunkaan mitä väitetään tapahtuvan.

Nyt ei mennä piikille vaan pilkille!
Hei!! Hyvä idea! Ainoa vaan että mulla ei oo pilkkikamoja, enkä taida viittii mennä ostamaan kun junnun takia lähinnä ja se kyllästyy samantien.
Tulipa viime talvi mieleen, eräälle muikille mietin että miten ois treffit pilkillä. Tyyppi meinas suuttua, vegaani kun on.

E: Toimiiko ne kumiset syötit pilkillä kun on järvellä? (Vesijärvi)

Nevöevö uudestaan! Ja mihinkään ei voi jättää testihaittailmoitusta, vaikka testi haittaa ja sattuu ihan håmåna! Edes koronapalstalla kukaan ei puolusta uhreja!

en ole käynyt, enkä käy!

En oo perehtyny sen tarkemmin, epoksia monet sanoo.
Ajattelin että useamman Toyotan omistajana asia olisi hyvinkin tuttu.

Mutta joo, on tässä tullut selväksi että keväällä joutuu vähän puhaltamaan hehe.
Kun ei ole itsellä vehkeitä siihen(kään), suunniteltava jonkunlainen toteutus. Ja maali olis kai hyvä laittaa melko het perään.

Minä vetäisin pohjaan jonkun 2 in 1 maalin jossa pohja&pinta samantien, siihen vielä massa niin kestää seuraavat 30 vuotta harrasteautossa.

Ajattelin että useamman Toyotan omistajana asia olisi hyvinkin tuttu.

Mutta joo, on tässä tullut selväksi että keväällä joutuu vähän puhaltamaan hehe.
Kun ei ole itsellä vehkeitä siihen(kään), suunniteltava jonkunlainen toteutus. Ja maali olis kai hyvä laittaa melko het perään.
Jos viet puhalluspaikkaan niin ne vetää sen maalin samantien, varmaankin osaa kertoa mikä ois paras tai sitten viet oman maalin.

Meinaakko treffeillä käydä?

en tiedä mistä semmoisille voisi päästä

Ei se ny niin paha ole

en usko, maltsua uskon!

Minä pelkään kaikkea mikä sattuu, sydämmeni pohjasta
tarkennetaan, kaikkea mikä saattaa sattua

oho, nyt tuli kyllä himpunverran väärään kohtaan tämä

Viimeksi muokattu:
ei ihan huuhaata ne haitat
Ei tietenkään ole. Ihan sama mitä piikkiä kun aletaan lyömään satoja miljoonia, niin haittavaikutuksia tulee ilmi. Jos nyt alettas lätkimään koko muailman väestölle vaikka tuttua ja turvallista tetanusta samaa tahtia kuin K-piikkiä niin varmasti tulisi ilmi haittoja joista ei ole aiemmin ollut mitään käsitystä. Se on väistämätöntä.

Minulla ei ole kipeä kun polvi, se kaaduttu
olen suunnitellut parantavani sen kesälllä , kun taas pääsee ajamaan polkupyörällä "tyhjäkäynnillä" talvella tuo ei onnistu, kun lumi vastustaa niin

selkä on ollut huolestuttavan kauan hyvässä kunnossa! Yleensä se on semmoiset vuosi-kaksi aina putkee kipeä
nyt on ollut AINAKIN puolivuotta ihan terve!

Back
Ylös Bottom