Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tarpeeksi ison kans mailan kans vaan perimään. Kolmesti viikossa tunti jalkapohjiin kunnes talo on fiksattu.
Ihan sama kuinka hakkaa, jutusta kun lukee niin ikinä tule ole olemaan omaisuutta.
Mutta pitää olla tarkkana valinnassa, osaavat nekin vain olla kieroja sekä sekin mahdollisuus että tulee työttömyyttä ja sitten alkoholismia jne..

Väitän että arkuus opetella uutta ja ottaa vastuuta on aika monelle suurin este työuralla etenemisessä. Pitäis olla niin valmiiks hanskassa koko seuraava työtehtävä eikä pysty ajattelemaan että ei mitään uutta osaa heti kunnolla.
Nykysessä hommassa vähä semmonen tilanne, että ei niin uuenlaista tehtävää tuu enää vastaan, etteikö siihen konstit oo takataskussa, ainaki helposti sovellettavat konstit.

Ja muutamia muita motivaatiota laskevia juttuja eri suunnista...

Joskus kun miettinyt noita vuokraamisen kauhukuvia, noinkohan saa mistään tämä asunnon omistaja korvauksia?
Eikös nuo valtiokonttori korvaa, eli me veronmaksajat, ellei asianomaisilta saa. Ne ny sitte on lopunikäänsä ulosotossa, eli eivät ikinä tuu tienaamaan mitään, joten me maksetaan ne peruspäivärahat ja asumistuetki...

Eikös nuo valtiokonttori korvaa, eli me veronmaksajat, ellei asianomaisilta saa. Ne ny sitte on lopunikäänsä ulosotossa, eli eivät ikinä tuu tienaamaan mitään, joten me maksetaan ne peruspäivärahat ja asumistuetki...
Mistä toi tulee että moni luulee valtion maksavan?
Mun käsittääkseni ainostaan vankikarkurien viulut maksetaan kokonaan ja jotkin henki/väkivaltarikosten jutut.

Nykysessä hommassa vähä semmonen tilanne, että ei niin uuenlaista tehtävää tuu enää vastaan, etteikö siihen konstit oo takataskussa, ainaki helposti sovellettavat konstit.

Ja muutamia muita motivaatiota laskevia juttuja eri suunnista...
Aikalailla tämä. Ja edelliseen viitaten, monen muun yksilön ongelman ratkaisu tuntuu olevan "TJJ hoitaa" :confused:

Niin siis voishan sitä opetella vailla tekonivel-pelleksi, mutta kun se on niin tylsän ennustettavaa ortospedeltä, boooooring.

Jaa, en tiiä, mistä. Mutta joo, saattaa olla nuinki.

Tokihan tuo oli vakuutusyhtiöltään saanu kuiten jo jutun mukaan rahaa, tuomion jälkeen siis vakuutusyhtiö jää velkomaan ulosotosta, se ny kai ainaki menee niin.

Ja nuo loppuelämän kulut me ainaki maksetaan.

Voin raportoida työtyytyväisyydestä. Olen monitaitoinen huippuammattilainen tärkeässä tehtävässä. Minulla on niin paljon koulutuksia käytynä, että voin viisastella melkein hommassa kuin hommassa, kunhan en koskettele liikkuvia massoja tai jännitteellisiä johtoja tai vieraita naisia. Omat hommat kiinnostaa, saan hyvää palkkaa ja kehityn jatkuvasti. Harvoin mitään ressiä eikä ikinä häkkilintuoloa. Jos on kiirusta tai laiskottaa niin teen vasurilla minimin. Silti maailma pyörii kuten ennenkin. Joskus en tee mitään ja silti maailma pyörii kuten ennenkin. Ressin piinaamia työkavereita kohtaan tunnen myötätuntoa. Olen havainnut, että monella on paljon minua enemmän kompetenssia ressaamiseen ja vittuuntumiseen. Töissä on kivaa. 👍

Voin raportoida työtyytyväisyydestä. Olen monitaitoinen huippuammattilainen tärkeässä tehtävässä. Minulla on niin paljon koulutuksia käytynä, että voin viisastella melkein hommassa kuin hommassa, kunhan en koskettele liikkuvia massoja tai jännitteellisiä johtoja tai vieraita naisia. Omat hommat kiinnostaa, saan hyvää palkkaa ja kehityn jatkuvasti. Harvoin mitään ressiä eikä ikinä häkkilintuoloa. Jos on kiirusta tai laiskottaa niin teen vasurilla minimin. Silti maailma pyörii kuten ennenkin. Joskus en tee mitään ja silti maailma pyörii kuten ennenkin. Ressin piinaamia työkavereita kohtaan tunnen myötätuntoa. Olen havainnut, että monella on paljon minua enemmän kompetenssia ressaamiseen ja vittuuntumiseen. Töissä on kivaa. 👍
Screenshot_20210219-214535_Instagram.webp

Ite aikanaan vaihdoin näihin hommiin "satunnaisia reissuja, tottakai, mutta pääosin kotijalasta likipitäen virka-aikaan" syystä. Kokemuksen ja osaamisen takia mut tänne haluttiin. Sittemmin on kääntyny niin, että asiakkuudet on pääosin muilla paikkakunnilla, ja tietenki mua lapsellista eroisää nakellaan sinne syvään päähän, ku mukamas "ei oo oikein muita". Vaikka on siellä, monet oon jo opettanu moneen hommaan.

Jos joulun aika on keskimäärin aika syvältä, niin tämä joulunaika se vasta perse on ollutkin. 7 päivää putkeen kuumetta, huomenna voidaan rikkoa vielä tämäkin ennätys.

Back
Ylös Bottom