Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mulla ois taas telkkaohjelma suunnitelma.

Juhlapyhinä, viikonloppuisin ja keskellä yötä soitetaan eri ihmisille ja katsotaan mitä ne saadaan tekemään kun aletaan latomaan rahaa tiskiin.
Missä vaiheessa se "en varmasti tähän aikaan" muuttuu "olen kohta siellä"

Juhlapyhinä, viikonloppuisin ja keskellä yötä soitetaan eri ihmisille ja katsotaan mitä ne saadaan tekemään kun aletaan latomaan rahaa tiskiin.
Esim aattoiltana klo 2100 soitetaan @Sniffari lle että nyt Vuosankaan tarkkuuttamaan putkea.

Screenshot_20211224-114835_QuickPic.webp

Lounaspreppi.

Vahva sama. Ei vaan osaa vaikka mitä tekisi.

Sama ja kerran joutunut tavaratalon leluosastolle tuuraamaan joulun alla, pakko oli kääriä lahjoja pakettiin. Ei ollu kiva ne pettyneet "teitsä ton tahallas" katseet. Tämänköhän jälkeen käytännöt muuttuivat että tuli omat pisteet pakkaamiseen? :unsure:

Joulutervehdykset itärajan takaa. Samalla saadaan geografia ja paikannimistö tässä päivitettyä 2020-luvulle. :ROFLMAO:
kuva.webp

Tästäkin huolimatta: hyvää joulua kaikille!

Mukana.

Back
Ylös Bottom