Varmaan tuon ensimmäinen vaihtoehto.Niin, kumpi on nyt kyseessä. Krapulassa ilmenevä serotoniini- ja dopamiinitasojen lasku vaiko laittelit ilman suodatinta jollekin jotain viestiä?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Varmaan tuon ensimmäinen vaihtoehto.Niin, kumpi on nyt kyseessä. Krapulassa ilmenevä serotoniini- ja dopamiinitasojen lasku vaiko laittelit ilman suodatinta jollekin jotain viestiä?
10-4Loppuun. On siinä pääjuonessa aika paljon niitä jaarittelu kohtauksia, mutta kyllä se tahti tiivistyy mielestäni loppua kohti. Toki tuli niitä aika paljon napsuteltua pikakelauksella.
Riittäskö vaan alkolukko luuriin? Vai ihanko livenä hirnuit?Minä en juo enää ikinä. Viini tekee musta ihan kamalan aasin.![]()
Mää mitään kellekään oo lirkutellut.Oisko pitänyt olla netissä eilen alkolukko?
Menit tekee sillee tyhmästi että lirkuttelit sille yhdelle poikkikselle?
No kyllä se alkolukko luuriinkin olis varmaan ollut ihan jees.Riittäskö vaan alkolukko luuriin? Vai ihanko livenä hirnuit?
e. Ai tää olikin jo käsitelty!
Joo, minulla ei olisi enää mitään annettavaa tälle foorumilleOlisi suruliputuksen paikka, jos hukkumus kävisi.
Onks toi joku julkkiskokki, vai mikä homma?
Salt BaeOnks toi joku julkkiskokki, vai mikä homma?
Homomiehetkin on ihaniaYritän vielä pysyä heterosexuaalina.
Eli mikä homma?Salt Bae
Turkkilainen kokki, päätyi nettimeemiksi (kyseinen kuva, ripottalee suolaa). Ehkä kumminkin enemmän "kokki" joka nyt ratsastaa&rahastaa nettikuuluisuudellaan. Helevetin kalliita ravintoloita, tekstien mukaan ei hintansa arvoisia vaan enemmän show kuin go. IG ym postaukset aiheuttaa lähinnä irvistelyjä ainakin minussa.Eli mikä homma?![]()
kierrättää niitä Minulle
Täähän ei tosiaan ole ’ihan’ oikea kuva, samat rahat kiertäneet x kertaa.
Aika kauan sais pyörittää rahoja tililtä toiselle että pääsis noihin numeroihin.Luulen, että voisi silti olla ihan hyvä lisä tinderkuvien joukkoon. Kaikilla swaippaajilla ei kuitenkaan ole tutkintoa kansantaloustieteestä- tai rahoituksesta.
Eikä muutenkaan ymmärrystä rahan perimmäisestä olemuksesta.