Ei kai se mikään kummonen.Ajattelin jos pyytäisin pari supia ja tekisi niistä rukkaset ja sudenpentulakin. Minkähän lainen homma se olis.
Kannattaa sitten pyydystää ne otukset silloin kun on talvikarva.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei kai se mikään kummonen.Ajattelin jos pyytäisin pari supia ja tekisi niistä rukkaset ja sudenpentulakin. Minkähän lainen homma se olis.
Burana 800 + 2 x Panacod ja parituntia aikaa, nyt alkaa kuume pikkuhiljaa laskemaan.onneksi, ilimiselevästi, tiedät Te siihen oikean lääkityksen
Saat multa sen 5kg. Mutta se on sitten pläskiä.Minulla ei ole vaihtoehtoa
olen pitänyt edes alkeellisen rantakunnon alarajana 85kilon massaa
olen siis ainakin 5kiloa alipainoinen tällähetkellä
Olisikohan nuo huhtikuussa vielä hyvässä karvassa. Ajattelin pääsiäisen aikaan sellaista puhdetyötä eli loukutusta.Ei kai se mikään kummonen.
Kannattaa sitten pyydystää ne otukset silloin kun on talvikarva.
Ennole koskaan supikoiria pyydystänyt, mutta luulisin.Olisikohan nuo huhtikuussa vielä hyvässä karvassa. Ajattelin pääsiäisen aikaan sellaista puhdetyötä eli loukutusta.
Saikos niistä ihan rahaakin, kun loukutteli?Olisikohan nuo huhtikuussa vielä hyvässä karvassa. Ajattelin pääsiäisen aikaan sellaista puhdetyötä eli loukutusta.
Kyllä ne on huhtikuussa jo hyvinkin liikkeellä. Ei vaan mitään hajua onko karva parempi alkutalvesta vai mitenkä.Ennole koskaan supikoiria pyydystänyt, mutta luulisin.
Eikös ne ainakin osan talvesta vedä zetaa.
Ei niillä taida olla oikein arvoa, laatu ei vastaa tarhattuja millään lailla. Omaan käyttöön varmaan just passeli kuiten.Saikos niistä ihan rahaakin, kun loukutteli?
Entä takkia myytyä?
Tohtorikin päässyt peruskuntotreenin sykkeisiin!
Kaks päivää ollu koneella, intternet on loppuun selattu.
Äänikirjan lukijan jorina korvissa unohtuu hetkessä, ku ajatus seilaa jo aivan muualla.
Mikä on panacodin funktio? Parasetamoli vai vaan parantamaan yleistä viilistä?Burana 800 + 2 x Panacod ja parituntia aikaa, nyt alkaa kuume pikkuhiljaa laskemaan.
Makuaisti on siis tallella.
Kofeiinilla kun buustaa, niin hyvin potkii.Parasetamoli