Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo, näin ymmärtänyt. Siksi vois olla hyhä valinta. Mutta saa nyt nähdä, aika hyvin pitäisi kyllä voida valita.Juu tutalaisia paljon näissä hommissa.
Itte kävin tota ylempi amk, mut ei siitä tullu taas vittuakaan työn ohessa. Olis pakko jäädä opintovapaalle jos haluis suorittaa, mutta itelle ei mitään muuta lisäarvoa kuin nice to have niin ei viitti jäädä pois töistä.
Aika hyvä idea! Tuollanen voiski tuoda kivaa vaihtelua ainaisten kahvakuulien kaveriksi.Ajattelin hankkia hiekkasäkin, vaikka ei salit meniskään kiinni. Näyttää olevan valmiita tuotteita noin satasella. Semmoinen jota voisi täyttää 50-70 kiloiseksi.
Tämä yllättää nykyään liian usein.helvetin sekaisin ihmiset ovat
Samma här.Uniapnea vaikeusaste numero 3: "vaikea: hengityskatkoja on yli 30 tunnissa."
Tulkitsen tästä, että todetut 40 katkoa tunnissa ei ole kauhean huva tulos. Itse toki edelleen sitä mieltä, että paskat mulla mitään apenoita on.
Olisi pitänyt sanoa lääkärille, että yritäpä itse pidättää melkein puolet yöstä hengitystä (toi laite millä mitattiin ei kylläkään antanut aikoja katkoksille, vain määrän). Tää on taitolaji.Samma här.
Vuoden synkin päivä.Kohta kesä.
Syö jotain.Boooooring.
Olen syönyt jo aivan liikaa.Syö jotain.
Ehtisiköhän Doktor paistaa pitsan samassa ajassa kuin 2.4 vapari kiihtyy 0-100.
View: https://youtu.be/kLdJqCVGKms
Jos joskus enemmän, niin sattunu investointiosastolla joku virhe...Mulla on aina alle satatonnia käyttötilillä.