Ainiin, onnea @Heatseeker !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ainiin, onnea @Heatseeker !
Täällähän on keskustelua ollut. Eikö @Heatseeker in kakku olis pitäny olla tankin näköinen?
No on tässä vielä yks lento ja tunnin ajelu, mutta pientä nämä. Paras lomalta paluu oli aikanaan joku 40 tuntia, tunti veneessä sadekauden indonesiassa, muistaakseni 3h lento, vaihto Singaporessa (ehti käydä pyörähtään kylillä), lento pariisiin (kylillä pyörähdys), lento helsinkiin. Singaporessa oli pakko ostaa puhdas T-paita. Ja seuraavana päivänä työmatkalle itävaltaan, tietenkin kassit jäi pariisiin joten hieman limaisilla vaatteilla reissuun ja wienissä heti ostoksille. Kamat tuli 3pv oman kotiutumisen jälkeen.Olisikin vaan 1 lento. 30 tunnin matkustus kotiovelle. Ja olen muuten t-paita päällä liikenteessä.
Takki. No have.
Käsittämätön vaikutus sointiin tuolla sikamassalla.Tuollasen vajaa 200 kiloisen se minäkin tarvitsen. Katseet pois sellasista alle 100 kilosista.
NegativeTiedättekö sen tunteen kun T-paita istuu hartioista ja män-buubsien kohdalta ihan täydellisesti...ja navan kohdalla on semmonen ihq kuoppa paidassa?
Minä tiedän, muuten saattaisi näyttää ihmiseltä eikä siltä talipallolta tulitikuilla, mutta just siitä navan kohdalta on paita pinkeänä ja sen vetovoima vetää paidan napaan.
Onko tuo VoimaMaha?
Valitettavasti voimaton ns. paskamaha.Onko tuo VoimaMaha?
Singaporessa
avaimenperän.
Mulla taas on ongelma kun selkä on pitkä ku mäyräkoiralla, kaikki takit ja paidat jää yleensä lyhyeksi silloin kun hihat ja yläosa muuten sopivat.Takit on pahimpia tässäkin varressa, sitten kun koko on tarpeeksi iso että ei kirraa selkä/hartiat niin helmaosa roikkuu telttana liian alhaalla. Tai varmaan noi ns bodymerkit istuis mutta kun ovat aika rumia omasta mielestä.