Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Joko huutokaupan pojat on huutanu?

Pukinkonttiin tai miksei omaankin käyttöön.
c8c5767b10eee12d.webp

^ Minulla ollut pari vuotta Garmin Vivoactive 4S, edelleen tyytyväinen! :)

^ Minulla ollut pari vuotta Garmin Vivoactive 4S, edelleen tyytyväinen! :)

Garminilla on hyvät kellot kyllä, mutta niiden portaali on aika hanurista, tai ainakin oli vielä pari vuotta sitten. Muista kun etukäteen ohjelmoiduista lajeista oli todella hankala sorttailla datoja esiin. Polarin portaali on mun mielestä huomattavasti parempi ja valmiita lajeja on huomattavasti paljon enemmän vrt. garmin=hiihto, polar=perinteinen hiihto, vapaa hiihto, perinteinen rullahiihto, vapaa rullahiihto, telemark hiihto, vesihiihto.

Mulla on ollut pari vuotta Vantage V ja ei ole mitään valittamista ollut. Musiikkia ei tällä voi ohjata eikä maksuja maksella. Kummatkin edellämainitut oli garminissa ja kumpaakin käytin yhden kerran vuoden aikana ja totesin ettei voi olla kriteerinä ostopäätökseen.

Niin tyytyväinen, että puhut menneessä aikamuodossa :unsure:
Oli niin aktiivisesti käytössä että hihna kului poikki, en muista miksi en sitten saanut heti aikaan hommata uutta mutta kun olin saanut sen niin jostain syystä ei lähtenyt enää koko paska päälle.
Sitten se vain jäi ja jäi hoitamatta, samoihin aikoihin alkoi treenaaminenkin vähentymään niin mitäpä sillä sitten enää tekikään.

Garminilla on hyvät kellot kyllä, mutta niiden portaali on aika hanurista, tai ainakin oli vielä pari vuotta sitten. Muista kun etukäteen ohjelmoiduista lajeista oli todella hankala sorttailla datoja esiin. Polarin portaali on mun mielestä huomattavasti parempi ja valmiita lajeja on huomattavasti paljon enemmän vrt. garmin=hiihto, polar=perinteinen hiihto, vapaa hiihto, perinteinen rullahiihto, vapaa rullahiihto, telemark hiihto, vesihiihto.

Mulla on ollut pari vuotta Vantage V ja ei ole mitään valittamista ollut. Musiikkia ei tällä voi ohjata eikä maksuja maksella. Kummatkin edellämainitut oli garminissa ja kumpaakin käytin yhden kerran vuoden aikana ja totesin ettei voi olla kriteerinä ostopäätökseen.
Minä tein etukäteen tutkimusta ja opin, että esim. valmis kuntosaliharjoittelu ei laske toistoja oikein tms. mikä nyt on itselle ihan sama, en siihen kelloa tarvitsekaan. Ihan alusta lähtien olen käyttänyt esim. salijumppaan itse tehtyä harjoitusta, koska en tarvitse ko. asiasta oikein mitään dataa, paitsi että tulee merkittyä tehdyksi. Samaa käytän ihan vaikkapa liikkuvuusjumppaan. Ja koiran kanssa lenkki on ”kävely”, menin sitten kaduilla, maastossa, sauvakävellen tai umpihankikävelynä niin kuin eilen.
Siinä melkein ne käytetyimmät ”lajit;” kävely ja ”jumppa”, myös ”pihatyöt” niin näkee monta kilsaa tulee liikuttua pelkästään pihapiirissä puuhastellessa.

Musiikkia minäkään en tuolla ohjaa. Tärkeimmät ostokriteerit olivat nättiys (myös pienempi koko) ja sisäänrakennettu gps.

Kolme kpl polaria ollut ja kaksi niistä kuukahtanut ennen aikoja. Tuo doownekin mainitsema A370 pelitti, mutta kaksi hintavampaa mallia veti tiltit. Joko olen epäonnekas tai heillä laatu laskenut pahasti viime vuosina.
Mulla oli valintakriteeri siinä hinta/laatusuhteen edullisuus ja mahdollisimman pieni koko, nukkuessa kun oli alunperinkin tarkoitus käyttää mutta siltikin snadisti ahdistava ja nyt varmaan ottaisin sen ouran sormuksen.
Plussaa oli vedenkesto niin sai olla uidessakin.

Back
Ylös Bottom