Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kuulostaa setiltä joka saattaisi saada Ranskalaisen aamiaisen pariin eli kaffee ja roissanttia.
Roissantit on itseasiassa hyviä kun niitä syö ajoittain, patongista tulee mieleen aina Espanja jossa tuli junnuna vietettyä aikaa kun vanhemmilla oli asunto siellä. Kävin hakemassa alakerran kaupasta korista tuoretta patonkia aamuisin.

Yks syy lisää olla menemättä Dubaihin, jos aamupalalla aina pakotettu kinkkibuffa.
No on täällä siis perus croissantit (ja itseasiassa oikein hyvin paistetut croissut) ja, suklaapullat, paahtoleivät ja sellaset. Mutta sattuneesta syystä pekonit, kinkut ym perus hotelliaamiaiset puuttuu..Edellisessä paikassa oli oikein oivat hedelmä tiskit, ja vielä paremmat pullatiskit. Puurot ja myslit myös. Mutta itseni tuntien jäsen D pyörtyisi kun näkisi miten minä söisin aamulla jos antaisin mennä vapautuneesti.

Kuitenkin se sun auto on siinä ekassa tyhjässä ruudussa invaruutujen jälkeen, "muttaku lähelle ovea pitää päästä"...

Ala pysäköimään aina markettien parkeissa sinne kauimmaiseen nurkkaan, raportoi tammikuun loppussa oliko aina uus kolhu ovessa joka kauppareissun jälkeen...

Ja "joku mahdollisesti kolhii ovella"... Se on auto, se mahdollisesti kärsii erinäisiä kolhuja ja teknisiä vikoja, semmosta se on.
Negative. Pääosin teen sen reilun kilsan kauppamatkan kävellen, koska: hyötyliikunta.

Oon ihan tarpeeks monta ovea joutunu maalauttamaan omasta vakuutuksesta kun just "se on vaan auto" ihmiset ei edes jätä mitään viestiä kolhinnan jälkeen. Toki jos ajelee jollain muutaman tonnin koslalla niin siinä ei varmaan pienet naarmut ja klommot ovessa haittaa. Muutenkin tiedän parempaa ajankäyttöä kuin auton kuskaamista pajalle jonkun muun torspoiluiden takia. Tämän takia olenkin alkanut ystävälliseksi ja jos näen jonkun kolhivan toisten autoja jättämättä lappusia, niin käyn heille kertomassa, että tällaisesta kuuluu jättää omat tiedot, jotta menee vahingon tekijän vakuutuksiin ja jos ei itse jätä, niin minä jätän rekkarin sitten.

qtllä menee yhtä huonosti kun on NAISasioiteni laita

kumpikohan kohenee ensin, vahva luotto qt:hen

@cisco meni kyllä luotto sokokseenkin, tänään piti olla tuote minulla, lähetysseurannassa staattus edelleen:

Lähetys ei ole vielä saapunut Postille, odotathan

eivät ole perkele kerinny vielä edes postiin toimittaa!!!!!!! ja pikkujoulut lavvantaina, miltä Minä nyt sitten sielä haisen?

@Saatana

Tilasin sellasen kiinanviritelmän. Eli liikuteltavan nuotiopaikan. Tais painaa alle kilon ja kokoo verkolla 42 cm x 42 cm. Hintaa rapiat parikymppiä kotiovelle. Pienemmän version otin, niin kulkee parhaiten mukana. Katotaan tuleeko ennen jussia, voin kertoa kokemukset kun saapuu.
Dodiih. 42cm, eihän tuo nyt etes niin pieni ole, varmasti ihan riittävä, luulisin.
Niin kyseessä oli siis varmaankin se retkijakkaran näkönen putkiverkkoviritys?

Mä en oo ufo ketjussakaan käynyt muistaakseni kertaakaan, lisäravinneketjussa ehkä käynyt kahdesti ja tässä pöpöketjussa ehkä liian monta kertaa. Jonain päivänä luen varmaan kaikki samana päivänä ja pakkaan laukut ja lähden niuvanniemeen.

Tulee joskus lueskeltua eri foorumeita (techbbs:än foorumi on tähän mennessä ollut ulkoasultaan miellyttävin silmälle) mutta vaikka on paljon mielipiteitä puolesta ja vastaan (joka on luonnollista) niin ei ehkä ihan samassa mittakaavassa yhtä räikeää sisältöä mihin täällä on törmännyt.
Nuo muut ketjut on hyvvee viihdettä. Joskus vähän meinaa alkaa provottaan ja tulee niihin jotain näpyteltyäkin.

Sama täällä, että harrasteiden ympäriltä tukee kyllä luettua eri foorumeja. Pakkis erottuu sillä, että moderointia ei enää ole. Muilla foorumeilla henkilökohtaisuuksiin meneminen ja haaakkuminen on bannien paikka. Täällä moista ei enää ole näkynyt. Ylipäätään kun moderointi puuttuu, niin aika paljon turjaa tauhkaa ketjut täynnä. Joten nykyään melkein itellä täällä pelkkä offari, jota seuraan. Muuhun keskusteluun ei jaksa osallistua.

Dodiih. 42cm, eihän tuo nyt etes niin pieni ole, varmasti ihan riittävä, luulisin.
Niin kyseessä oli siis varmaankin se retkijakkaran näkönen putkiverkkoviritys?
Se juur. Ajattelin, että pienin sopiva. Sillä jos kulkee pyöräillessä esim repussa, niin ei ole tarve laittaa isoja notskeja muutenkaan. Pääasia, että saa tulet tehtyä ja fiilisteltyä

Nuo muut ketjut on hyvvee viihdettä. Joskus vähän meinaa alkaa provottaan ja tulee niihin jotain näpyteltyäkin.

Sama täällä, että harrasteiden ympäriltä tukee kyllä luettua eri foorumeja. Pakkis erottuu sillä, että moderointia ei enää ole. Muilla foorumeilla henkilökohtaisuuksiin meneminen ja haaakkuminen on bannien paikka. Täällä moista ei enää ole näkynyt. Ylipäätään kun moderointi puuttuu, niin aika paljon turjaa tauhkaa ketjut täynnä. Joten nykyään melkein itellä täällä pelkkä offari, jota seuraan. Muuhun keskusteluun ei jaksa osallistua.
Täällä on aika vähän henk.koht. menoa, muutamissa ketjuissa sitä tapahtuu mutta muuten just täällä offarilla aika hyvin porukka kunnioittaa toisten mielipiteitä ja ymmärtää että niitäkin mahtuu maailmaan vaikka olisi huonojakin.
Toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos jos ei ole itselle mieluisaa niin kukaan ei pahoita mieltään.

Tämä mun säästämisprojekti ei oikein etene kun maailma pommittaa kaikenmaailman laskuilla.

Kohta loppuu kärsivällisyys ja lähtee juttuja myyntiin.

qtllä menee yhtä huonosti kun on NAISasioiteni laita

kumpikohan kohenee ensin, vahva luotto qt:hen

Markkina kurittaa nyt kasvuosakkeita korkeine arvostuksineen, yhtä sun toista tippui eilen ameriikan markkinassa.

Mutta: QT voi laskea lisääkin, luottaisin najsaisioihin enemmän. Eikös se niin ollut että laskuvaraa ei juuri ole ja kaikki mahdolliset tapahtumat voidaan kirjata upside sarakkeeseen? Erinomainen lähtötilanne siis!

Back
Ylös Bottom