Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Sitten jos se ei toimi niin on ostettava porsche.

mietinkin kyllä, kun Tohtori kehui NAISoletettujen kehuneen hajua, että entä jos se onkin se vaatetukseen pinttynyt porssen nahkapenkkien tuoksu joka vetää oletettuja puo:leen, eikä tuo litku mitä itsekin tilasin

sekin: selviää

Voi sitten ravintolassa sanoa naiselle että

ei se noin mene, kun enhän Minä juuri sukalla puhua NAISille, kun ei ole mitään asiaa

jos uskaltaisin niin ei siihen mitään porssea tarvittaisi tekosyyksi voisin kysyä suoraan, että lähteekö Neiti meille katsomaan minun munaa?

mietinkin kyllä, kun Tohtori kehui NAISoletettujen kehuneen hajua, että entä jos se onkin se vaatetukseen pinttynyt porssen nahkapenkkien tuoksu joka vetää oletettuja puo:leen, eikä tuo litku mitä itsekin tilasin

1639499246831.webp

Enhän minä mistään kehuista tiedä, kuten sanottua, ovat vaan kysyneet mikä haju. Yhtä hyvin voineet sanoa miesoletetuille että et ainakaan sitä osta.

Vaatetuksen haju: suoraan sairaalan pesulasta, joskus vähän eau de hikéä mukana.

Back
Ylös Bottom