Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Siinä on muuten kallis akseli jos ns. amatilainen lähtisi korjaamolla tekemään.
Toisaalta kun kerran laitetaan kaikki uusiksi niin kestää harrastekäytössä lopunikää, vaikkei ihan heti seuraavalla viikolla delaiskaan.
On muuten kalliita kaikki harrastekulkupelit, jos niitä rahalla rakennutetaan... Maailmallahan rahamiehet ruukaa, se on siellä ihan bisnes... Telkkarissaki nähty...

On muuten kalliita kaikki harrastekulkupelit, jos niitä rahalla rakennutetaan... Maailmallahan rahamiehet ruukaa, se on siellä ihan bisnes... Telkkarissaki nähty...
Minäkin vein oman harrasteauton kesällä pajalle, laittoivat säädöt kohdalleen ja kun itse unohdin vaihtaa jarrupaineen säätimen niin teetätin sen vaihdon samalla siinä kun kerran muutenkin nosturilla.
Olisin muuten ettinyt aika helvetin kauan vikaa huonoon käyntiin, vaihdon uudet tulpat mutta olin vissiin kolauttanut yhden tulpan johonkin ja kärkiväli käytännössä nolla.

Lounaaksi pussillinen paahdettuja&suolattuja cashew-pähkinöitä ja jälkkäriksi levy tuliaisiksi Vesalta saatu Onnentähti-maitosuklaalevy.
#olentehnytparempiakinvalintoja

Hyvin pelattu Lewis.

e: hyvin pelattu myös FIA, ei jätetä säännöissä olevaa auton tila niin antaa toisen oikaista

Siellä on alkanut raivokas purkuvaihe, yleensä se innokkain osuus auton rakentamisessa :)
Mietin tässä mun ekaa ja vikaa oikein ajatuksella rakennettua autoa jota aloin 17 vuotiaana laittamaan, vaihdon siihen mm. etuakselia kun ööppeleistä se tuppas vähän taipumaan ja camber? kuin rata-autoissa konsanaan.
Mihin helvettiin se into onkaan hävinnyt? Nyt tuntui että jarrujen ja yhden norttiaskin kokoisen paikan pohjaan liimaaminen oli kauhia rojekti.

Back
Ylös Bottom