Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ai niin!
Jos mä tartten naista niin alan ostelee alkosta viiniä, eilen sain ekan lahjuspullon josta laitoin kuvaa niin sitä olis tulossa ryystämään ihan enempi ja vähempi sakkia.
Tai sitten mun tutuissa on vaan alkkiksia.
Joko laitoit sen edeltävän jo luiskaan?

Mulla olis nyt huomenna pienet joulut kaveriporukalla. Eipä olla nähty tällä sakilla vuosikausiin, niin kiva kyllä miitata vaikka suurin osa on naisia.

Joko laitoit sen edeltävän jo luiskaan?

Mulla olis nyt huomenna pienet joulut kaveriporukalla. Eipä olla nähty tällä sakilla vuosikausiin, niin kiva kyllä miitata vaikka suurin osa on naisia.
Koitan tässä tehdä taas kaikenlaisia ennätyksiä joihin yhtenä kuuluu koittaa pitää sama nainen.
Onneksi ei ole kavereita niin ei tartte mitään turhia pippaloita.

Tabletti käytössä joka päivä.

Päivän lehti menee siitä aina diginä sumpin lomassa. Hyvä laitos tuohon käyttöön.

Ei kyllä sovi yhtään Chuckin käteen toi Glockki. Joku full size 1911, cocked and loaded tai revolveri.
#claccicco

vietnam-chuck-norris-action-missing-in-action-wallpaper-preview.jpg

@Max131 mikä elokuva?

Suoraan hangesta käyntiin ja ajamalla kotia? vai Kaatokännissä ostamaan ja sitten ensviikolla selviää mitä tulikaan trailerille vinssattua? :unsure:
Kyllä sen pitäisi ajettavissa olla.

Menomatka tässä enemmän huolettaa kun on tarkoitus matkata ilman polttomoottoria.

Koiravaljakolla?
Eiköhän se ole joku soijaimaitolattehomohipsteri täyssähkö auto, sitten paikanpäällä etsitään voimavirtaa mitä ei löydy ja otetaan 10A takaa roikalla 15km ajomatkaa samalla kun vedetään pullaa pirtissä.

Ois ylliiioopiston matikan lopputentti kotvasen kuluttua. Olenko kerrannut, en. Huomattavasti järkevämpää käyttää tuokin aika työntekoon.

Se on 1x2 tenttiin ja äkkiä vekka. Kurssi jo onneksi läpi. :whistle:

Back
Ylös Bottom