asuminen maksaa
Miksei sinulla, laskutaitoisella miähellä, ole ilmalämpöpumppua?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
asuminen maksaa
Miksei sinulla, laskutaitoisella miähellä, ole ilmalämpöpumppua?
Muista että vettä menee myös.Sähkö arvokasta.
Kaikki maksaa.asuminen maksaa, minulla taitaa patterit polttaa näinä päivinä +100kwh vuorokaudessa
ja lääkri ei taida tehdä viikkoakaan työtä meikämustalaisen kuukausiansiolla
e. ei näköjään sentään, tarkistin sähkömittarista: 40-50 kwh/päivässä
Täytyy jatkaa pohtimista.Jos valmistajan ilmoittamat kulutuslukemat pitää paikkansa, niin esim tuo ufox vie täydellä teholla huutaen 24h aikana 8,64 kWh sähköä. 4,2snt/kWh => noin 36snt/päivä. Ellen nyt sit mavejumpan jälkimainingeissa ihan vituiksi laskenut.
Eli jos tuollaista härpäkettä haluaa käyttää, niin jättää joka toinen ilta yhden oluen/lonkeron juomatta, niin on plussalla...Jos valmistajan ilmoittamat kulutuslukemat pitää paikkansa, niin esim tuo ufox vie täydellä teholla huutaen 24h aikana 8,64 kWh sähköä. 4,2snt/kWh => noin 36snt/päivä. Ellen nyt sit mavejumpan jälkimainingeissa ihan vituiksi laskenut.
Muista että vettä menee myös.
Hakee ulkoa lunta siihen, on ilamasta!voisiko tarpeeksi nuuka iminen hyödyntää päivän aikana erittyvän virtsa-aineen tuohon
vähän tuoksua voi tulla, mutta säästää vettä!
Eli jos tuollaista härpäkettä haluaa käyttää, niin jättää joka toinen ilta yhden oluen/lonkeron juomatta, niin on plussalla...
Hakee ulkoa lunta siihen, on ilamasta!
Sen verran kattoo ettei keltasa ole.
Minä yritin säästää luontoa, joten tein lounaaksi keittoa kotimaisesta herneestä ja päivälliseksi härkäpapupataa. Illalla lapset kieltäytyivät nukkumasta mun vieressä. ☹vähän tuoksua voi tulla, mutta säästää vettä!
Sitä varten on kondenssivetelle punppuja. Maksaa toki nekin.ainoa syy: asennus ei ole mahdollista siihen mihin sen haluaisin
ei saa kaatoa vedettyä sitten millään ulkoyksikölle siitä paikasta
oleskelutilan seinään se saisi, mutta siihen en sitä halua pöhisemään/rumentamaan
Itse odotan, mihin valinta kohdistuu.Tästähän nyt tuntui tulevan isompikin riemun aihe.
Yhden ongelma on kaikkien ongelma!Tästähän nyt tuntui tulevan isompikin riemun aihe.
Pitäkööt tunkkinsa.Itse odotan, mihin valinta kohdistuu.