Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Piti kyllä lukea oikealta vasemmalle ja vasemmalta oikealle eikä ihan ehtinyt aueta mullekaan.Vaikka kirjaimet ei osuneet ihan oikeaan järjestykseen, kaikki osasivat tulkita että "oli varmaan naisia jonoksi asti"
Onpas työmaa näitten kostuttimien kanssa, ku alkaa liikaa miettimään.
Se o helppoa!Onpas työmaa näitten kostuttimien kanssa, ku alkaa liikaa miettimään.
Sähkö arvokasta.Ufox U3S ilmankostutin, valkoinen - Power.fi
www.power.fi
Siitä tilaten?
Näin se näyttää menevän nähtävästi.Se o helppoa!
1. ostat ensin halvimman
2. sitten ostat sen hyvän ja toimivan
No nyt löyty herkku minun makuuni.![]()
Edible Anus Peräaukkosuklaa konvehtirasia 42g
Kun olet kyllästynyt vuosi toisensa perään myytäviin markettikonvehteihin, niin ratkaisu on Peräaukkosuklaat. Puhtaalla intohimolla, salaisella reseptillä ja huippuraaka-aineista valmistettu peräaukkosuklaa on todellinen suklaamaailman jalokivi.urjalanmakeistukku.fi
katso liitettä 236708
Suklaahämis.No nyt löyty herkku minun makuuni.
Classico.Suklaahämis.
Onhan se joka tapauksessa saman hintasta, mutta tulee härpäkkeen käytölle yllättävän paljon hintaa, jos pitää useita tunteja päivässä päällä.Kyllä kai tuo sähkö on joka herran päivä 4,2snt/kWh
Toki sit tasapainon vuoksi Caruna kyl nussii eestä ja takaa siirtomaksuissa, oli se sähkön pörssihinta mitä tahansa.
Keskustelua eri viehtymyksistä voi jatkaa tämän myötä: Mikä siinä annelissa viehättää?No nyt löyty herkku minun makuuni.
käytölle yllättävän paljon hintaa, jos pitää useita tunteja päivässä päällä.
Kuinkahan moni tajuis ees mitä noi konvehdit kuvaa jos antaisi lahjaksi tuollaisen paketin?
Jos valmistajan ilmoittamat kulutuslukemat pitää paikkansa, niin esim tuo ufox vie täydellä teholla huutaen 24h aikana 8,64 kWh sähköä. 4,2snt/kWh => noin 36snt/päivä. Ellen nyt sit mavejumpan jälkimainingeissa ihan vituiksi laskenut.Onhan se joka tapauksessa saman hintasta, mutta tulee härpäkkeen käytölle yllättävän paljon hintaa, jos pitää useita tunteja päivässä päällä.