Ullatusullatus Schumacher.masepin + 10 cm turva-alueet + romujen saanti radalta pois kestää = hyvä jos 2h riittää
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ullatusullatus Schumacher.masepin + 10 cm turva-alueet + romujen saanti radalta pois kestää = hyvä jos 2h riittää
Kyä. Laskeskelin että tuo riittää omiin hommiin, pienet puhalluksetkin onnistuu. Riittää sulakkeetkin.Vaikuttaa jo aika tuottavalle laitokselle. Pitäisi riittää tallihommiin, esim puhallukseen sootalla tai hiekalla, jos ei isointa suutinta käytä.
Mulla käytännössä sama kone ja siinä 500l lisäsäiliö, oli joskus sellainen ihan lelu pieni puhalluslaite niin ei siinä oikein tehot riitä. Sama juttu kun käyttänyt paineilmaporaa joka vie yllättävän paljon ilmaa etenkin kuorma-auton runkoon sormen mentäviä reikiä kairatessa.Vaikuttaa jo aika tuottavalle laitokselle. Pitäisi riittää tallihommiin, esim puhallukseen sootalla tai hiekalla, jos ei isointa suutinta käytä.
Olihan aika säälittävä yritys maxilta tuossa ekassa uusintalähdössä.Tunti lähdöstä, ajettu ehkä vartti. Ja kisa taas seis.
Kai sulla ny pyörä on.No mihin kulkupeliin mä ne laittaisin?![]()
Perinteisesti savotalle.Mites huomenna, meinaatteko Tuntematonta tiirailla?
Vaikka Toyota laatulaite onkin eikä tuossa ikäluokassa isompia sähköongelmia ollukaan, 90-lukulaiset on jo riskiryhää. Saattaa käyä, että startti vielä pyörittää ja kipinääki olis, mutta ecu ei 9,5 voltilla jaksa avata suutinta ruiskuvehkeessä.Mä muuten siirryn kohta ajelee jotain 90-luvun corollaa.
Takakumi tyhjänä. Ei pysty ajelemaan edes apupyörien kanssa.Kai sulla ny pyörä on.
Meinaat ottaa ihan tosissaan jonkun maasturiprojektin työn alle?Asiaan liittyen, soittelin tänään yhdestä myytävänä olevasta tojotasta.
Kun tiedustelin vieläkö tämä uljas kulkine on saatavilla, puhelimessa hetki hiljaista ja sitten toteamus:
"Noh, tuollahan se hangessa makaa"
Kuulosti hyvältä!
Affirmative.Meinaat ottaa ihan tosissaan jonkun maasturiprojektin työn alle?
Ei, kivääri selkään, sukset jalkaan ja maastoon..Mites huomenna, meinaatteko Tuntematonta tiirailla?
Meikä tekee karjalanpaistia, taitaa aika moni muukin tehdä kun oli kolmesta kaupasta loppunut.