Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

DB06812F-8745-4C3C-A9E6-1D64B31688DE.webp
Se olis tänää taas ”matsi päivä”. Luultavasti ei lehdistö ole tänään paikalla 🤣

Reikiä nolla vaikka edellisestä hammaslääkäristä vierähtänyt korona + 1-2 vuotta.

Eipä tule paljoa pahuuksia suuhun pistettyä.

Mulla on ollut vähän kivat hukassa viimesen 2vk aikana. Tai no kivaa on ollutkin mutta vastineeksi helkkaristi kaikkea turhaa paskaa. Nyt sitten kävi kodinkonehuollosta jamppa ihmettelemässä kun ei se jääkaappi toimi, yritin siinä parhaani mukaan pitää hermot kurissa että IHANKO TOSI, YOU DON'T SAY? Eivät kuulemma huomenna ehdi tuomaan uutta niin se menee sitten perjantaille.

Bodauspaskankin vois lopetella kun ei tämä naisentarve näemmä panemalla lähde. Woltin kuskikin myöhässä ja mun mäkkärit seilaa jossain Hakamettäs.

Mutta hyvä Helistin! Siellä on tainnut kettu käydä kolossa.

2021-12-01 14.25.39 copy.jpg

Massatasapainomalli - ketju ravinto-osiossa on mielestäni ohittanut Ufot, aikamatkustus jne. jne. ketjun viihdyttävyydessä.

En tajunnut oikein mitään, mutta ihan viihdyttävältä vaikutti.
Siis onko tuo pääpromoottori ihan vaan pimahtanut?

Aamulla meinasi massakeskipiste olla väärässä kohdassa pienen kitkakertoimen vuoksi, kissamaisella ketteryyllä korjasin välittömästi tilanteen ja jatkoin ilman pannutusta päällikkönä eteenpäin.
Pakko myöntää että olin varma jos jonkinlaisen lihaksen revähtyneen mutta ei, lienee se auttoi asiaa kun oli juuri tulossa harrastamasta kehonkulttuuria.

Back
Ylös Bottom