Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pakko kai isommissa marketeissa on joku mesta oltava, johon korin pystyy työntämään. Tai sitten kysyttävä kassalta. En kyllä muista nähneeni viime aikoina kuin näitä nykyaikaisia, jossa on vaan rööri ja hihna eri pulloille.. Itsehän palautan pääasiassa vain 1,5l limsapulloja, vaikka tunnistinkin itseni kuvauksesta :DVieläkö pullonpalautusautomaatit ottaa vastaan pullokoreja?
Kysmys palstan puliukoille.
Vieläkö pullonpalautusautomaatit ottaa vastaan pullokoreja?
Kai jostain Tokmannista saa edelleen vissykorin ostetuksi..Onko niitä korejakin vielä olemassa?
Sanonpahan vain, yli 6 viikkoa ilman... aika monta tölkkiäEilen ostin tölkin rediä kaupasta. Tytär 5v sano, että "iskä taasko ostit rediä, piti lopettaa juominen. Tästä eteenpäin sovitaan että saat yhden tölkin viikossa, etkä yhtään enempää. Tehdään taulu, johon laitetaan rasti aina kun juot redin. Kun tulee 5 rastia niin siitä seuraa joku rangaistus"
![]()

Kotipaikalta löytyi yhden tallin nurkasta kaksi koria täynnä tyhjiä pulloja.Onko niitä korejakin vielä olemassa?
Ja sellainen tieto tähän väliin ettenole ikinä juonut redbullia.
Ainakaan muista.
Minä olen. Tuli kivoja rytmihäiriöitä kun vetää +10 sellaista vodkan kanssaJa sellainen tieto tähän väliin ettenole ikinä juonut redbullia.
Ainakaan muista.
Energiajuomia tulee silloin tällöin juotua sekä noccoja myös. Mutta en niitäkään mitenkään säännöllisesti aina välillä kaupasta tulee ostettua battery tai nocco etenkin kaikki uudet maut tulee testattua kun niitä tulee.Eilen ostin tölkin rediä kaupasta. Tytär 5v sano, että "iskä taasko ostit rediä, piti lopettaa juominen. Tästä eteenpäin sovitaan että saat yhden tölkin viikossa, etkä yhtään enempää. Tehdään taulu, johon laitetaan rasti aina kun juot redin. Kun tulee 5 rastia niin siitä seuraa joku rangaistus"
![]()
Mulla tulee kans kaikenlaisia papatuksia jo yhdestä purkista, pitää jättää ne kauppaan suosiolla.Minä olen. Tuli kivoja rytmihäiriöitä kun vetää +10 sellaista vodkan kanssa
Sittemmin vain joskus kun on autoratissa meinannut muuten nukahtaa.
Ja unikin tuli oikein hyvin kun oli päässyt sänkyyn, hiukan vtutti laskuhumalassa kuunnella sitä sydämen pompotteluaMinä olen. Tuli kivoja rytmihäiriöitä kun vetää +10 sellaista vodkan kanssa
Sittemmin vain joskus kun on autoratissa meinannut muuten nukahtaa.
En ole koskaan koria palauttanut, mutta tiedän että on. e: ei kyllä jokainen maatti, esim paikallisessa prismassa taitaa olla 2/4 korihihnalla.Kysmys palstan puliukoille.
Vieläkö pullonpalautusautomaatit ottaa vastaan pullokoreja?