Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Pahoittelut että meni ot osiossa ooteeksi.
Hieman pyöreämpi rinnan yläosa vain näyttäisi paremmalta!
Oldschool voimaMiehet eivät mitään rintaa reenailleet. Ollut penkkiäkään, melko uusi keksintö koko penkki.

Kun piti punnertaa, otettiin tanko maasta ja punnerrettiin pään päälle.

Ennen taidettiin pitää jopa hieman outona Miestä jolla kauhia rinta.

Ja näillä toki selitän itselleni, miksi on aivan OK, etten ole ikinä punnertanut paljoa paskaakaan, eikä tarvi :LOL:

Ja samaan hengenvetoon, tuli mieleen, että antiikin kreikkalaiset eivät kovin arvostaneet massiivista kikkeliä.

Voin siis sanoa olevani kuin kreikkalainen veistos :unsure:

...Eiku...:censored::eek:

Oldschool voimaMiehet eivät mitään rintaa reenailleet. Ollut penkkiäkään, melko uusi keksintö koko penkki.

Kun piti punnertaa, otettiin tanko maasta ja punnerrettiin pään päälle.

Ennen taidettiin pitää jopa hieman outona Miestä jolla kauhia rinta.

Ja näillä toki selitän itselleni, miksi on aivan OK, etten ole ikinä punnertanut paljoa paskaakaan, eikä tarvi :LOL:

Ja samaan hengenvetoon, tuli mieleen, että antiikin kreikkalaiset eivät kovin arvostaneet massiivista kikkeliä.

Voin siis sanoa olevani kuin kreikkalainen veistos :unsure:

...Eiku...:censored::eek:
Nykyinen nainen kerran sanoikin että olen kuin veistos, onneksi jätti tuon kreikkalaisen pois. 🤭

rinnan yläosa

jos ei kasva niin ei kasva

annan esimerkin: olen tehnyt viimeisen vuoden aikana tasapenkkiä ehkä noin viisi kertaa, jokatapauksessa alle kymmenen
yläviistoon sensijaan olen pönnännyt 1-2 kertaa viikkossa

pskapuheet seis

siitä ollaan kuitenkin kaikki samaa mieltä että hj:n korin linjoissa on sellaista ajatonta kauneutta

67797228.jpg

Kattotelineet valoineen pois, ja orkkis mekaaninen vinssi keulaan, niin on korin ja vanteiden väriä lukuunottamatta just ku mun "pientä (ruoste)laittoa" projekti tuolla pressutallissa...
Henkkoht ehkä vielä enemmän kuumottaisi 7kymppinen.

215870af3efcf066-large.jpg

Nekin on kohta viety kaikki Afrikkaan.

Henkkoht ehkä vielä enemmän kuumottaisi 7kymppinen.

215870af3efcf066-large.jpg

Nekin on kohta viety kaikki Afrikkaan.
Ai viekö ne niitäki sinne? 75 ois kova, 45 vielä kovempi, melkeinpä se ja sama oisko pitkäkatto vai lava.

Pihassa tällä hetkellä tuo ensirakkaus HJ60 -81 runko hiekkapuhallettuna ja maalattuna tallissa, kori pressutallissa, ei löytyny pikaisesti tästä sitä yhtä kuvaa mitä aattelin mutta mm. Lapland Trophyn 2005 rastikuvista löytyy, varaosa-auto -83, ja taannoinen heräteostos ku halvalla sain -81 kattokorotuspaku.

Ja sitte yks BJ40 samaa laadukasta vuosimallia ku minä ite, offialttarilla uhraamaton, vain pientä fiksausta museokilpiin...

Back
Ylös Bottom