Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Cold-morning-Stay-in-bed-cat-meme-8433.png

Pannaas galluppia. Ollaan sen ikäistä porukkaa että musaa on ostettu nuoruudessa kasetteina ja cd-levyinä.

1. Mikä oli ensimmäinen äänite jonka sait/ostit?

2. Onko edelleen kuuntelussa?

Omat vastaukset

1. Sain lahjaksi Jope Ruonansuun Elvis-osasto c-kasetin. Ensimmäinen itse ostettu kasetti oli Offspringin Smash.

2. Offspring edelleen kuuntelussa säännöllisesti. Jopen kasetilta pitää nostaa yks veisu tähän:

View: https://youtu.be/p7VAsE-mYaE

Lahjaksi sain jonkun Röllin laulut kasetin. Ensimmäinen itse ostettu on luultavasti ollut Bon Jovin Crossroads.

Rölliä on kuunneltu tyttären kanssa ja Bon Jovia silloin kun radiosta sattuu kuulumaan.

Pannaas galluppia. Ollaan sen ikäistä porukkaa että musaa on ostettu nuoruudessa kasetteina ja cd-levyinä.

Omat vastaukset

1. Sain lahjaksi Jope Ruonansuun Elvis-osasto c-kasetin. Ensimmäinen itse ostettu kasetti oli Offspringin Smash.

2. Offspring edelleen kuuntelussa säännöllisesti. Jopen kasetilta pitää nostaa yks veisu tähän:

1. Varmaan eka oma oli Offspringin Smash.

2. Välillä tulee kuunneltua.

En ole koskaan ennen tainnut mitään ostaa mustana perjantaina tai sen johdannaisina. Nyt höyrähdin siihen ooniin ja tänä aamuna vielä kellojen vatkaimeen, säästöä +1te, enemmän säästetty kuin käytetty. No turhaa romua, mutta ihan oikeasti halvennuksella.

Omat vastaukset

1. Kwan - The die is cast

2. Ei ole enää tallessa kyseinen levy, mutta toisinaan tulee nostalgia mielessä kuunneltua spotifysta.

Kwanin lisäksi myös bomfunk mc's oli se juttu. Muistaakseni joululahjaksi sain Bomfunk mc's Burnin' sneakers albumin.

1. Ei ihan sata, mutta ekoja ostettuja c-kasetteja oli Metallican Black Album ja Soul Asylumin Grave Dancers Union.

Ekat cd:t taisi olla Megadeth Youthanasia ja Panteran Far Beyond Driven.

2. Ei itse tallenteet, mutta kyllä noista biisejä yhä on soittolustoillakin.

Back
Ylös Bottom