Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jos @vokot ei ole ulosanniltaan parhaimmasta päästä niin hänen kannattaisi suunnata kiinnostuksensa paikkakunnan harrasteihin. Onko Seinäjoella minkäänlaista tanssi aktiviteettia? Itse olen kokenu että eipä tartte mitään osata puhua jos osaa naista viedä tanssissa . Mene tanssikouluun ja pidä turpasi kiinni kun viet daamia tangon pyörteissä

Eikös sillä ole ne tangomarkkinat joka kesä? Kiimaisia naisia jotka kaipaavat viejää kuin kimalaiset hunajaa, nyt painut tanssikouluun ja ens kesänä niität vakoa kuin Casanova.

Ohan ne naiset vähä plösöjä ja kännissä mut et säkää ole mikään mestari. Kummatkin saa sehän se on tarkoitus! Pääasia että teille jää kummallekkin hyvä mieli!

Viimeksi muokattu:
Ehdottomasti. Hyvin valvotun yön jälkeen lupaan maata kuola valuen sohvalla, tuli telkkarista (lähes) mitä vain.
33KiWOf.png

Jos @vokot ei ole ulosanniltaan parhaimmasta päästä niin hänen kannattaisi suunnata kiinnostuksensa paikkakunnan harrasteihin. Onko Seinäjoella minkäänlaista tanssi aktiviteettia? Itse olen kokenu että eipä tartte mitään osata puhua jos osaa naista viedä tanssissa . Mene tanssikouluun ja pidä turpasi kiinni kun viet daamia tangon pyörteissä

on tullut käytyä jo -> en saanu mitään muuta kun tanssia ja siitä en nauti
kohokohta ehdottomasti oli, kun sain yhdelle tunnille vokoteltua yhden ihastuttavan punapään, sitä hetkeä en unohda ikinä

#tirsk

Ympäri päissään olevia keskiäkäisiä.

viime kesän ainoa tuliaseselkkauskin tapahtui tankojen aikaan, eiku eihän tanko järjestettykään mitkäs kekkerit ne oli, kun tumma vähän aurinkoterassilla sohi taskuaseella?

kävelin siitä vaan juuri ohi ja tunnelma oli "jännittynyt"

Itse olen kokenu että eipä tartte mitään osata puhua jos osaa naista viedä tanssissa .

unohtui: ei tarvi osata puhua, mutta vaatii äärinmäistä rohkeutta hakea ketään tanssimaan

kaksi kertaa kävin tanssikurssin jälkeen lavatansseissa, mutta kertaakaan en tanssinut
kai tiedätte, että tanssilavaetiketti on "täysin selvinpäin" & semmosta viinaa en ole juonutkaan mikä tekisi rohkeaksi

Back
Ylös Bottom