Muistaakseni Kajsna joskus kirjoitti, että Puuhelmikin joskus lukee Pakkista.Kajsnan äijä on todellisuudessa kuitenkin joku überkarju, joka syö romurautaa ja paskantaa ruostumatonta terästä![]()
Terkkuja vaan hänelle!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Muistaakseni Kajsna joskus kirjoitti, että Puuhelmikin joskus lukee Pakkista.Kajsnan äijä on todellisuudessa kuitenkin joku überkarju, joka syö romurautaa ja paskantaa ruostumatonta terästä![]()
Mietin kans tuota lukiessa että kuinkahan paljon tässä loukkaantuu lääkärit ja itse herra ortopedi. Se on aina vähän sellainen kauhun tasapaino.En tiedä pitäisikö loukkaantua minun vai lääkäreiden..
Lähtiköhän se Picard sarja suomessakin netflixin valikoimasta? PItääkö sitä alkaa nyt sitten alkaa taas ould skuul tyyliin imuttelemaan netistä?
Jos jostain olen pihalla, niin netflixin valikoimasta.
Eiku joo. Oliko se st: discovery jonka oikeudet oli myyty? e: joo, discovery myyty paramount plus palvelulleKuikuilin sen Amazon primestä hetki sitten.
Viapleissa on kaikki jamesbonditaivan paska!
esimerkikis: ei ensimmäistäkään james bondia, Uuno Turhapuroa, Juha Veijjosen yksityisetsiväelokuvaa, häjyjä eikä poliisin poikaa
Kovimpia kautta aikaine: Tunnarikin rautaa, vai mitä @Max131
Ja Total-paketissa kaikki hiihdon maailmancupin ja suomicupin kilpailut Mustin kommentoimana!Viapleissa on kaikki jamesbondit
Viapleissa on kaikki jamesbondit
Miten niin "riivaa"???Silloin kun hulluus riivaa, ei siinä taida lääkityskään auttaa.
Miten niin "riivaa"???
Ens vuonna vormulatkin vissiin.Ja Total-paketissa kaikki hiihdon maailmancupin ja suomicupin kilpailut Mustin kommentoimana!
Shut up and take my money!
(Tässä on onneksi tullut jo pari suomicupin osakilpailua seurattua niin ei haittaa, että launtain kisapäivä menee ohi. Sunnuntaille kyllä koiratreenit suunniteltu aamulle niin, että ehtii kotiin ennen hiihtojen alkua.)