Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tässä kohtaa ehkä meitsin vuoro todeta, että on kyllä harvinaisen typerä laji :D Ei kyllä kiinnosta juuri mikään muukaan jaappanialaisten sekoilu, mutta edes tämmöisenä kuitenkin kohtuu laajalla skaalalla urheilusta kiinnostuneena, niin ei.Ei unohdeta päivän sumoja. #mäiskis
No, mä meen mieluiten taksilla. Ei viitsi viattomia lapsia sotkea sellaisiin puuhiin.Kohta ne voi kuskata sua pe-su välisenä yönä.
Aivan mahtava.Tässä kohtaa ehkä meitsin vuoro todeta, että on kyllä harvinaisen typerä laji :D
Niinhän sä luulet.viattomia lapsia
No, mä meen mieluiten taksilla. Ei viitsi viattomia lapsia sotkea sellaisiin puuhiin.
Joskus aiemmin mitannut ja onhan se tosi. 37 sekuntia on kuulemma myös liian lyhyt aika mitata luotettavasti.Aika pettymys on sykkeet ja kalorinkulutus seksin aikana. Vaikka kuinka takois menemään. Uinti tai kuntopotkunyrkkeily ym paljon tehokkaampaa siinä mielessä.
Vai oliko jotenkin että kalorinkulutus kasvaa kun mainitsee että tästä siskoskin tykkää tjt. Noin hypoteettisesti.
Yritin mutta pitäis ranneke vaihtaa isompaan.Mitä jos laittais hepin juureen?
Mä mitään luule.Niinhän sä luulet.
Vanhojen jarrujen kanssa on muutenkin hauska kaveerata. Se on jännä miten se pilke silmäkulmassa säilyy.Olin juuri elämäni ensimmäisessä shakkikerhon peli illassa. Keski ikäkin oli about 75 vuotta. Mutta kivaa se silti oli!
Maailmankaikkeus sen kokonen, että varmasti on elämää muuallakin. Mutta millasta?
maltsu se tietää ulkopolitiikasta, sisäpolitiikasta, taloudesta (myös porotaloudesta) ja viimeisimpänä maailmankaikkeudesta kaiken :DVeikkaan että jostain löytyy jotain itseään replikoivia molekyylejä ja ehkä jonkinlaisen suojaavan kalvontapaisen jossain onnistunu molekyylit menemään kopiointikykynsä säilyttäen ja hieman maapallon elämää muistuttavat, mutta samaa vakautta eivät ole saavuttaneet mihin elämän perusteet täällä perustuu. Ja that's it.
Eli löytyy jotain alkulimamolekyylejä ja kauhealla tuurilla soluntapainen jos vielä 100 miljoonaa vuotta ihmiskunta tutkii ja joku luotain pääsee galaksien välillä matkaamaan niin pitkälle.
Eihän tuo elämä mikään itsestäänselvyys ole, täälläkään mitään uutta olla keksitty, sama DNA/RNA pohja kaikilla miljardien vuosien takaa bakteerista ihmiseen ja kehittyneemmät elukat samanlaisia kaikki jos solutasolla katsotaan. Bakteerista ameebaankin meni täällä 3mrd vuotta, vaikka ihanneolosuhteet.