Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minkä merkkinen sinulla on uv-laite ja geelivärit?
Tuli mieleen, kun kerran huomasin koiran juoksevan irrallaan keskellä kylää. Kerkesin siinä juuri ajatella, että "hahaa joku pösilö on taas päästänyt koiransa karkuun..." ja silloin tajusin, että se on minun koira.Kerran kun se musta laatikko tuli minua maantiellä vastaan katsoin itsekin kauempaa hetken, että mikä helvetti tuo tuo on?
Sama juttu meillä veneen kanssa.Tuli mieleen, kun kerran huomasin koiran juoksevan irrallaan keskellä kylää. Kerkesin siinä juuri ajatella, että "hahaa joku pösilö on taas päästänyt koiransa karkuun..." ja silloin tajusin, että se on minun koira.![]()
Semmonen tuli tässä kipinässä mieleen että taltioidaankohan tämä keskusteluketju sitten aikanaan kansallisarkistoon.
Tähän aiheeseen vielä sen verran että meillä Pro Prässääjät Ry:ssä on jotkut vaihtaneet tuon tunkin isompaan jolloin prässiin saadaan enemmän fjongaa.Ostin (taas) itselleni ennakkojoululahjanKapasiteetissa saisi tietysti olla nolla perässä, mutta tilankäytön kannalta on pieni pakko suosia kompaktia kalustoa, joka kuitenkin riittää pikkuhommiin yleensä ihan hyvin. Ensimmäinen työkohde ainakin irtosi oikein komean pamauksen kanssa.
katso liitettä 236204
äänimaailmahan tuossa ei tietysti ole niin hieno kuinvapaasti hengittävä 6,5-litrainen 12-sylinterinen moottori
hyvä!
Tämä mahdollisuus on toki käynyt mielessäTähän aiheeseen vielä sen verran että meillä Pro Prässääjät Ry:ssä on jotkut vaihtaneet tuon tunkin isompaan jolloin prässiin saadaan enemmän fjongaa.
Hommaa ei toki voi kenellekään suositella hehe.
Ei oo kauaa kun ite irrottelin just paineilmalla jarrusatulan mäntää.Tämä mahdollisuus on toki käynyt mielessä. Täytyy sitten heittää kruunaa ja kaavaa että uskaltaako jos sellainen tilanne tulee että voima loppuu kesken. Luulen tosin, että jos ei ole perustamassa raskaskonekorjaamoa tai kiskotaivuttamoa, niin tuo miniprässikin riittää yllättävän pitkälle. Vähän lämpöä avuksi jos jotain kiinniruostunutta pitää irrotella.
Tuli jostain mieleen, kuinka kaverin autosta aikanaan irrotettiin juuttunutta jarrumäntää pistämällä satulaan paineilmaa, kuumentamalla ja kiertämällä mäntää samalla pihdeillä. Sitkeässä oli, mutta lähti kyllä komeasti kun lopulta irtosi #työturvallisuus.
Helpottaa elämää ihmeesti. Yritin joskus puslia paikalleen käsipelillä, eikä niin millään onnistunut. Sitten meni hermot ja hain 20tn prässin kolhoosiin ja sillä upposi paikalleen kuin tyhjää (tai no, 5tn otti puristusvoimaa)Ostin (taas) itselleni ennakkojoululahjanKapasiteetissa saisi tietysti olla nolla perässä, mutta tilankäytön kannalta on pieni pakko suosia kompaktia kalustoa, joka kuitenkin riittää pikkuhommiin yleensä ihan hyvin. Ensimmäinen työkohde ainakin irtosi oikein komean pamauksen kanssa.
katso liitettä 236204
Jarruputken/letkun tilalle sopiva rasvanippa. Rasvaprässillä saa parisataa baria painetta, eikä rasva puristu kokoon kuten ilma, joten turvallisempikin.Tämä mahdollisuus on toki käynyt mielessä. Täytyy sitten heittää kruunaa ja kaavaa että uskaltaako jos sellainen tilanne tulee että voima loppuu kesken. Luulen tosin, että jos ei ole perustamassa raskaskonekorjaamoa tai kiskotaivuttamoa, niin tuo miniprässikin riittää yllättävän pitkälle. Vähän lämpöä avuksi jos jotain kiinniruostunutta pitää irrotella.
Tuli jostain mieleen, kuinka kaverin autosta aikanaan irrotettiin juuttunutta jarrumäntää pistämällä satulaan paineilmaa, kuumentamalla ja kiertämällä mäntää samalla pihdeillä. Sitkeässä oli, mutta lähti kyllä komeasti kun lopulta irtosi #työturvallisuus.
katso liitettä 236217
Ihqut arskat.