Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tuli kommenttia, että ompa kova vasemman käden yläkoukku. Ajattelin, että olenhan mä fribaa heittäny aktiivisesti. Vartalon kierto vahva. En kyllä sanonu.

Niinkin normaali asia kuin pieru osaa olla ihmeen noloa.
Wikipedia kertoo, että Oxfordin jaarli pieraisi vannoessaan uskollisuutta Elisabeth I:lle ja lähti omatoimisesti 7 vuodeksi maanpakoon. Tämä tapahtui wikipedian mukaan 1500-luvulla, että on sitä tovin jo tullut hävettyä piereskelyä.

Semmonen tuli tässä kipinässä mieleen että taltioidaankohan tämä keskusteluketju sitten aikanaan kansallisarkistoon.

Perjantaina ollut joku koronainen toimistolla. Tuli ukaasi siirtyä himaan kaikille, jotka oli silloin paikalla.

Kökkö.

Aamuräpiköintiä 900m/30min.
Koittanut tässä jonkinlaista progression tapaista pitää vaikka melko harvakseltaan onkin uinnit, seuraavalla kerralla sitten kilsa.
Tavoitteena sitten katsella paljonko menee tuntiin ja lopuksi vetää 20min täysillä, siihen ole mitään muuta syytä kuin katsoa kuin katsoa kuinka paljon köntsästä jää. Silloin vedän täydet vauhdit jaloilla päistä, tänäänkään ei yhtään potkua koska maksimaalinen hyöty jne.

Aika mielenkiintoinen keissi.
Onkohan täällä ollut isännöitsijä joku taloyhtiön asukas ja vähän sopimusjutuissa oikaistu? Mitä itse olen näissä taloyhtiöiden kanssa ollut tekemisissä niin aina urakoitsija on se joka vastaa myös takuuasioista.
Melko kummallista että valmistaja pääsee luistamaan noinkin lyhyestä kuin 10 vuoden takuusta, halvimpien peltikatteiden maaleilla on 10v takuu mutta nekin voi maalata uudestaan mutta ei kukaan laita taloyhtiön kattoon niitä vaan ne paremmat pinnoitteet.

Back
Ylös Bottom