Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Muutama kuukausi sitten sain päähäni pistää verhokoteloon ledit ja hankin kamat, nyt voisi toteuttaa. Muistinkohan varmasti kaiken?

verkotled.webp

& @Joxuz oli hieno hetki, kun maustetyttösten GAYkkaa edelsi kokonaisuudesaan soitettuna kovalla äänenpaineella

View: https://www.youtube.com/watch?v=8F-DELVGnz0

jo tuon jälkn. osasin otottaa hyvää ja GAYkkaha oli jännittävällä tavalla hypnoottinen & olin aivan vallaan unohtanut kuinka kaunis tämä kosketinsoittajaoletettu onkaan

voi jee, Isänmaamme kirkkaasti kauneimpia NAISia!

Eikös työt + agents pitäisi keikkailla joskus tässä tulevaisuudessa yhdessä. Voisi olla hieno homma kuulla miten musiikki pauhaa.

Muuten tyttöjä kuunnellut vain joskus juutuubista.

edit, esiintyvät ruisrokissa. Tuskimpa jaksan männa.

Mikähän yleä vaivaa kun ovat tehneet moisen jutun.

Noh, siinä oli 6 kohtaa mitkä menneet pieleen, yksikään niistä ei ollut "maahanmuuttajia on otettu aivan liikaa". Eli vieläkin toki vältetään sitä perustotuuden sanomista.

oli muuten eilen järjestyksenvalvonnassa yksi tosifani, tai sitten ei

saavuimme nimittäin yhtä aikaa klubille, tai tytöt ohittivat minut kun "jonotin" lipuntarkastukseen

ei meinannut järkkäri päästää hetiä sisään ilman lippua #hehe

Vittu kun ei ihmisillä oo mitään käytöstapoja.

Minä tunnustan, että olin eilen vahingossa törkeä, kun oletin pakettiautomaatilla kauempana seisovan pariskunnan odottavan kaveriaan, joka oli luukulla ja lähdössä pois.
Ehdin kävellä siihen näytölle asti, kun huomasin että ne kauempana seisoneet henkilöt eivät lähteneet sen "kaverin" perään.
Siinä kohtaa vasta tajusin, että he eivät olleet samaa seuruetta, vaan jonottamassa kohteliaasti ja reilulla turvavälillä. Älyttyäni virheeni sopersin heille kehoituksen mennä ensin ja kiersin heidän selän taakse. Onneksi minulla oli kuulokkeet korvilla, niin en kuullut että ehtikö tulla sadattelua. Ilme heillä molemmilla oli kyllä järkyttynyt, ei niinkään vihainen vaan 👀 👀

Minulla jäi ilmeisesti töistä kiire päälle ja hoksottimetkin jäivät sinne työpaikalle. Oikeasti viikonloppuni oli alkanut jo reilut 15 minuuttia sitten, eikä ollut enää kiire yhtään minnekään.
Olisi pitänyt havannoida ympäristöä paremmin. Juu, kyllä hävetti ja vieläkin hävettää.

Nukuin tuon törttöilyn päälle neljän tunnin päikkärit ja sitten vielä yöunet.
Tänään on taas tarkoitus käydä ihmisten ilmoilla ja toivottavasti tällä kertaa hoksottimet pelaa paremmin.

Back
Ylös Bottom