Sillä mä nyt sitten lopulta menin. Ominaisuudet vs hinta vs tarve oli sellaisessa balanssissa että lisäsijoituksella ei sinänsä olisi ollut kuin nimellistä arvoa.Huawei watch gt2 pro?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sillä mä nyt sitten lopulta menin. Ominaisuudet vs hinta vs tarve oli sellaisessa balanssissa että lisäsijoituksella ei sinänsä olisi ollut kuin nimellistä arvoa.Huawei watch gt2 pro?
Nyt on nättii
Wot? Ei kait niitä nyt vielä voi myydä? Hieman etuajassa tuntuvat olevan sielläpäin :D.Onkos muissa kaupungeissa näkyny viime aikoina ruunepärejä? Täällä myyty Sinuhea jo monta viikkoa. @Joxuz @"ISO"JUSSI ?
Teksti on ihan eri. Toisessa lukee ihan suomeksi, että rusinaton.Rusinattomissa pitäisi olla varoitusmerkki, pakkaukset ovat ulkonäöltään ihan samanlaisia.
En edelleenkään käy sitä enää kyselemässä.Pupista voit käydä katsomassa erästä korttia viime suvelta.
Se on ihan hyvä peli. Semmonen on itelläkin. Se aikaisempi malli oli tätä ennen. Nyt kiinnostais vähän polar grit x proSillä mä nyt sitten lopulta menin. Ominaisuudet vs hinta vs tarve oli sellaisessa balanssissa että lisäsijoituksella ei sinänsä olisi ollut kuin nimellistä arvoa.
Vielä olisi aikaa korottaa..