Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Pakkis mainostaa mulle taas tantraseksiä :unsure:

Mulle mainostaa hiljaista maalämpöpumppua ja sähköpyöriä.

Tantraseksi on jonkun ämmien ja homojen keksintö. Seksiä ilman että kuti lähtee? Mitä vittua oikeesti. Ajankäytöllisestikin täysin hukkaa jyystellä meneen ilman kutia. Ei tommonen kiinnosta ketään. Se on kuti ja omiin hommiin. Tarvittaessa toistetaan.

Taiteilija on Teemu Mäki. Sai aikoinaan jonkun sakkorangaistuksen, kun kissan lopettaminen oli oikeuden mukaan kestänyt liian kauan. Ihan julkinen "videotaideperformanssi" oli.

The North - siis Sylvi - remembers.

Kyllä minäki suuttuisin, jos mun maksalaatikosta puuttuis rusinat.

itsellesi?

ainakin ymmärsin, että itse itselle ostetusta puuttuu, eli oma virhes maitokaupassa

ettei vain oltaisi vilkuiltu jotain viehättävää neitokaista samaan aikaan kun käsi on hapuillut saarioista hyllystä?
Minulle ei tuota pääse tapahtumaan, maksalaatikko on tärkeämpi

Taiteilija on Teemu Mäki. Sai aikoinaan jonkun sakkorangaistuksen, kun kissan lopettaminen oli oikeuden mukaan kestänyt liian kauan. Ihan julkinen "videotaideperformanssi" oli.

Ja taidemaailmasta kertoo jonkin verran se, että toi hullu on menestynyt hyvin.

Wikipedia: Teemu Tuomas Mäki on suomalainen kuvataiteilija, sekä teatteriohjaaja, kirjailija ja kuvataiteen tohtori. Hän toimi kuvataiteiden professorina Taideteollisen korkeakoulun visuaalisen kulttuurin osastolla viisivuotiskauden 2008–2013. Tällä hetkellä hän on Suomen Taiteilijaseuran puheenjohtaja

Eläimiin kohdistuva väkivalta pistää vihaksi, halveksun ihmisiä jotka pahoinpitelevät eläimiä.

Eläimiin kohdistuva väkivalta pistää vihaksi, halveksun ihmisiä jotka pahoinpitelevät eläimiä.

Tätä tää on kun valtio tukee taidetta niin tollaset hullut kommaripellet tekee jotain performansseja. Vielä eläimiä rääkäten niin terve. Mitä enempi taidetta tukee, sen paskempaa taidetta syntyy.
Valtion elätti:

Kajsna!

Kauppahallissa on tänään ja huomenna Hodari Pop Up -koju. Kaikenlaisia nakkisämpylöitä - siis muutakin kuin sinappi ja ketsuppi höysteenä 🌭

Myös vegeversioita minulle 😋 Mennään kaverin kanssa lauantaina jonottamaan tungokseen. Hallissa myös kiva espanjalainen tapas -paikka. Se on sitten ns jälkiruuaksi...

Syön maksalaatikkoni ilman rusinoita.

Samoin pullat.

Miksi helvetissä ruokaan pitää sotkea jotakin kuivuneita ulkomaalaisia hetelmiä.

Kas kun ei kuivattuja banaaniviipaleita.
Olen ihan samaa mieltä.
Tosin olen sitä mieltä myös että viina viinana ja ruoka ruokana, mikäli oisin huippukokki ja joku haluis tilata viiniä tai olutta ruuan kanssa niin puukottaisin asiakkaan. Helvetin moisella vaivalla teen ruokaa ja toinen peittää sen maun viinalla.

No niin, laitoin sitten älykellon tilaukseen kun edullisesti sai tuon mallin. Vaikuttaisi että hyvä ostos tuli tehtyä hintaansa nähden, sillä 100-200e arvokkaammat mallit olivat saaneet järjestään huonompia arvosteluja.

Back
Ylös Bottom