Eikös sulla oo latu melkein vieressä? Pyytäisin mukaan suksimaan, mutta sun tapaturma-alttiuden tietäen...Ei pysty. Ei jaksa.
(Olen viimeksi hiihtänyt noin 30v sitten)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eikös sulla oo latu melkein vieressä? Pyytäisin mukaan suksimaan, mutta sun tapaturma-alttiuden tietäen...Ei pysty. Ei jaksa.
1000mg c- vitamiinia ja 1 tabletti Bertil'ssin sinkkiasetaattia joka päivä niin välttää flunssan.burana 600 ja panadol 1g
Siitä suorituksesta löytyi kuvakin.Ei pysty. Ei jaksa.
Ns "viikonloppu".Todennäköisesti pamahtaa 10 kg läskipöhöä ja kuola valuu suupielestä.
Olisipa enemmän kaltaisiasi ihmisiä. Tai no eipä oliskaan, ei olisi kannattavaa olla torinlaidalla.Toi on sellainen combo mikä poistaa multa kivun vaikka ois pää irrotettu, yleensä kaikkeen riittää 400mg burana.
Niinno, sitten vastapainoksi esim. tramal ei vaikuta minuun.Olisipa enemmän kaltaisiasi ihmisiä. Tai no eipä oliskaan, ei olisi kannattavaa olla torinlaidalla.
Sitten on melko todennäköistä että kodeiinivalmisteetkaan eij toimi.Niinno, sitten vastapainoksi esim. tramal ei vaikuta minuun.
Jos yks ei auta, ota kaks. Jos kaks ei auta, ota kolme...Sitten on melko todennäköistä että kodeiinivalmisteetkaan eij toimi.
Toi on totta, kerran tehtiin pientä puukko-operaatiota ja oli kodeiini+parasetamoli tai ibuprofeiini (en muista miten) niin epäilin kanssa tehoa kun olin siinä luulossa että pitäs potkia ihan kunnolla mutta oli silti kipua. Silloin ei ollut parasetamoli+ibuprofeiini joka olisi varmaan toiminut parhaiten.Sitten on melko todennäköistä että kodeiinivalmisteetkaan eij toimi.
Tramal ja kodeiini on aihiolääkkeitä, jotka vasta maksassa muuttuu toimivaksi aineeksi, muistaakseni ~10% suomalaisista kuuluu sakkiin joilla tuota muunnosta eij tapahdu ja vaikutus jää saamatta. Osa (en tiedä prosentteja, enkä todellakaan ala etsimään lukuja) on taas sakkia joilla muunnos tapahtuu extra tehokkaasti ja lääke menee päähän kuin metrinen halko.Toi on totta, kerran tehtiin pientä puukko-operaatiota ja oli kodeiini+parasetamoli tai ibuprofeiini (en muista miten) niin epäilin kanssa tehoa kun olin siinä luulossa että pitäs potkia ihan kunnolla mutta oli silti kipua. Silloin ei ollut parasetamoli+ibuprofeiini joka olisi varmaan toiminut parhaiten.
Samoiten ketorin on sellainen mikä ei toimi minulla, voi olla että annos on ollut liian pieni tai jotain.
Mää oonki aina miettiny miten ne fysiatrialle keksii jotain parempaa lääkitystä kuin meikäläinen. Nyt tämä selvisi.Jos yks ei auta, ota kaks. Jos kaks ei auta, ota kolme...
Helppoa ja tehokasta! Ei.Mää oonki aina miettiny miten ne fysiatrialle keksii jotain parempaa lääkitystä kuin meikäläinen. Nyt tämä selvisi.
Ei auta migreeniin.combo
Mulla oli ennen melkein kerta viikkoon migreeniä, 30v jälkeen alkoi helpottamaa ja ihan satunnaisesti enää sen jälkeen ollut.Ei auta migreeniin.
E: Vaikka sitä tehostaisi metoklopramidilla.
Ee: Kolmen combo auttaa kyllä krapulaan jos sellaisesta kärsii.
Joo - tuo on hyvä muistaa myös! Latu todellakin menee aivan talon vierestä. Jyrkkä alamäki ja tiukka käännös lopussa. Ilmiselvä vakavan tapaturman paikka. Ei mitään toivoa selvitä luita rikkomatta.Eikös sulla oo latu melkein vieressä? Pyytäisin mukaan suksimaan, mutta sun tapaturma-alttiuden tietäen...
Ihmeparantuminen!suppona ois saanut mutta sitten tuumin että ei niin kipee olekkaan.
Silloin oli nuori, sivee ja kokematon. Nyt varmaan pyytäisi ennakkoon rasvauksen ja koko helahoidon.Ihmeparantuminen!
Kylähulluja ja kokemusasiantuntijoita?Jaahas. TerveysSummit.