Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Näissä kisoissa ilmeisesti harjoitukset oli normiliikenteen seassa, kisat sitten ilman liikennettä.

View: https://youtu.be/7Albnb3xQdo

Näin oli, kun kierros ratavariantista riippuen oli sen 70-140km niin saahan sitä pari kertaa suhata että muistaa suunnilleen.. #hehe

No toki rataennätys on keskinopeudella vajaa 130km/h, että ihan mistään Le Mansista ei nopeuksien puolesta puhuta, toki ratakaan ei ihan yhtä leveä ole. Ehkä enemmän asfalttiralliksi nuo Targat, Mille migliat ja mitä niitä muita nyt oli, voi laskea.

Näyttävän näköstähän tuo on kyllä, mutta silti vähä hassua ajaa tuolla kalustolla asfalttiradalla. Yleisölle mukava toki, ku radalle muutaki käyttöä niin katsomot ja oheistilat kunnossa.

Näyttävän näköstähän tuo on kyllä, mutta silti vähä hassua ajaa tuolla kalustolla asfalttiradalla. Yleisölle mukava toki, ku radalle muutaki käyttöä niin katsomot ja oheistilat kunnossa.
Ei varmaan onnistu tuo loikkiminen millään muulla kalustolla, vaatii sen verran joustovaraa.

huomasin muuten kun käänsin työmaalla analogisesta kalenterista uuden viikon esiin, että nousevana perjantaina kansanvälinen Miestenpäivä!

kunteilla odotuksia?
Minulla ei ole

Eikö tuo oo jonkun konffin takana.. pikagooglella oman profiilin alla, settingseissä, jos oot kirjautuneena ja jotain tyyliin "autoplay next video".

Ei ne mulla ainakaan itekseen lähde pyörimään.
Ei mullakaan ennemmin, mutta nyt jonkin aikaa tuota tehnyt. Pitää kattoo tuo ku ehtii.

^ ei vaikuta tuo kyseinen konffi varmaankaan. Oon duunikoneella, en oo sisäänkirjautuneena Youtubeen, tuo kyseinen namiska oli päällä, kun siirtyi Youtubessa tuohon videoon, mutta ei tuo upotettu mulla lähde pyöriin.

Tämän hetkinen veikkaus, että Irma sisäänkirjautuneena ja profiilissa joku vipu päällä, mutta en jouda nyt testailemaan, alkaa palsua.

^ ei vaikuta tuo kyseinen konffi varmaankaan. Oon duunikoneella, en oo sisäänkirjautuneena Youtubeen, tuo kyseinen namiska oli päällä, kun siirtyi Youtubessa tuohon videoon, mutta ei tuo upotettu mulla lähde pyöriin.

Tämän hetkinen veikkaus, että Irma sisäänkirjautuneena ja profiilissa joku vipu päällä, mutta en jouda nyt testailemaan, alkaa palsua.
Juu, eipä ne lähde mullakaan vaikka se on päällä.
irmalla varmaan asetukset katollaan.

Back
Ylös Bottom