Ihmeellinen kojelauta Siikkerillä
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ihmeellinen kojelauta Siikkerillä
Toiset kirjottelee delikassa, toiset yrittää palauttaa maan pinnalle.Täällähän on villiä, sekä synkistelevää kirjoittelua.
Onneksi mun työkaluissa ei ole noin paljon vilkkuvia valoja, hämmentyy ihminen.Ihmeellinen kojelauta Siikkerillä![]()
#kesärenkaat
Luin ensin kans samoin.Luin että: motivaatiopeikko.
Se piileksii mun sängyn alla.![]()
Joitain kertoja tuli autettua neitoja tai herroja hädässä autojen kanssa. Hyvä jos kiitosta sai.
Todennäköisesti asialla ollu rengasliikkeen kausityöntekijä...Renkulit vaihdettu 4/4
Edellinen omistaja tulee tässä lähipäivinä saamaan nekkuunsa, vittu miten oli vedetty tiukalle renkaat!
Eikös sulla oo se vakituinen kotona?On kyllä näillä supliikki&komea&miehekkäillä miehillä kovin erilaiset elämät kuin meillä muilla...tai ainakin minulla.
Pelilauta.Ihmeellinen kojelauta Siikkerillä![]()
O.On kyllä perhanan hienoo kun tulee taas talvi.
Mitä jos Kajsna eksyy hiihtotunneliin eikä löydä ulos!Tohtorikin hiihtänee taas ainakin 500km.
Testin perusteella urologia olisi minulle sopivin erikoisala mikäli opiskelisin tohtoriksi.Tarttee alkaa radiologiksi.
e: olis kyllä pitäny alkaa, etätoimipiste thaimaan rannalle ja lausuu kuvia sieltä.